http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure ... bur/187011
Noen med erfaringer og dele om det....? Kjedelig og bestille bur fra utlandet syns jeg, men men..

Moderator: Moderatorer
8 rotter pr etg?anni83 wrote:Tusen takk for link og hjelp Anniken ! :dån: Kommer nok også til og investere i dette flotte buret når jeg får meg babyer igjen en gang ! Når dine var bittesmå, brukte du bare en av etasjene da eller hele buret med en gang? Syns det buret er så flott. Med hjul og alt. Og så kan jeg bare spikre en bjørkestige, så de kan klatre ut og inn :kisses: Brukte burkalkulatoren, og det kan jo faktisk romme opp til 8 rotter sto det, hehe.. Tenkte nå mest på to jeg da men, jo større bur jo bedre, både for de og meg :aww:
hihi bare hyggelig :glise:anni83 wrote:Tusen takk for link og hjelp Anniken ! :dån: Kommer nok også til og investere i dette flotte buret når jeg får meg babyer igjen en gang ! Når dine var bittesmå, brukte du bare en av etasjene da eller hele buret med en gang? Syns det buret er så flott. Med hjul og alt. Og så kan jeg bare spikre en bjørkestige, så de kan klatre ut og inn :kisses: Brukte burkalkulatoren, og det kan jo faktisk romme opp til 8 rotter sto det, hehe.. Tenkte nå mest på to jeg da men, jo større bur jo bedre, både for de og meg :aww: