Royal Suite i hus :D

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Vicky
Stjeler mat
Posts: 94
Joined: 12 Jun 2012, 13:40
Location: Stavanger

Royal Suite i hus :D

Post by Vicky »

Endelig var buret i hus og jeg har venta å lengta å venta å lengta..å atter venta å lengta..
Har gleda meg ihel til å la guttene mine slippe inn i det nye buret :bonk: , men her sitter jeg da og SER på det!!
Buret har vært oppe å gått i 3 timer, og jeg SER fremdeles..
Plutselig sliter jeg med innredning fordi ingenting er bra nok liksom :crazy:

Har sett alle slags bilder, men fremdeles ingenting..
Halleluja så gøy det var å få nytt bur i hus, men skal det brukes, eh nei!! hehe, joda men den innredninga..
Skrullete..

Trenger bruksannsvisng på "hvordan ta det i bruk", hihi...

anni

Re: Royal Suite i hus :D

Post by anni »

Gratulerer så masse med nytt flott bur.
:lovey:

Vicky
Stjeler mat
Posts: 94
Joined: 12 Jun 2012, 13:40
Location: Stavanger

Re: Royal Suite i hus :D

Post by Vicky »

Takk Anni :cheesy: Nå har mannfolka tatt buret i bruk96 (barter på tastaturet)
og det er bare fantastisk å sitte å sge hhhhhhhhhhhh på... :rofl:
Ikke så mye stasj ennå, men kommer i morgen da mor skal på shoppinnnnnnnnnng.. hehe

utmeldt

Re: Royal Suite i hus :D

Post by utmeldt »

Grattis med nytt bur :cheerful: Bare fantasien setter grenser for hva man kan putte i buret til rottene :ratgreen: Se gjerne eksempel på hvordan jeg har innredet mitt på min hjemmeside :cheer: Nå ser det litt anerledes ut da, for jeg liker å mikse litt og gi de forskjellige greier for hver burvask, men hjørnehengekøyene (corner crush) og sputniker har de altid i buret for det er favoritter :grin:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Royal Suite i hus :D

Post by torasrotter »

Ja og så liker jeg å ha mange tunneler i flis, og sånne etagekøyer fra lux.. De er geniale. Trikset i RS er å finne ting som kan henge fra taket, ikke fra veggene :boing:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: Royal Suite i hus :D

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Ja og så liker jeg å ha mange tunneler i flis, og sånne etagekøyer fra lux.. De er geniale. Trikset i RS er å finne ting som kan henge fra taket, ikke fra veggene :boing:
Ja, jeg bruker også slike dobbeldecker hengekøyer, de er kjempeflotte og rottene elsker dem :cheerful:

En hengekøye jeg anbefaler er foresten denne : http://fuzzbutt.co.uk/index.php?cPath=1_25

Corner crush er genial! jeg har nesten en i hvert hjørne på buret nå og rottene elsker dem! de legger seg i den haugen i hjørnekøya si :nottelling:

Jeg kjøpte to fra nettsiden, men resten har jeg laget selv, veldig enkelt faktisk, er samme design som på hetta til en hettejakke, anbefaler å prøve å sy selv for det er hundre ganger billigere, spesielt om man har rotter som tygger istykker hengekøyene sine som jeg har :nottelling: :cheesy:

Vicky
Stjeler mat
Posts: 94
Joined: 12 Jun 2012, 13:40
Location: Stavanger

Re: Royal Suite i hus :D

Post by Vicky »

Ja, da vil jeg vertfall si at buret er ok innreda :cheer: Ikke så pent utenfra, men kjempegøy for guttene :boing:
Har hengt opp mine gensere og topper til henge køyer og tuneller. Masse ikea stasj, mye pynt fra min mamma, (hadde klikka hadde hun sett hva jeg hadde gjort)
sputnikker og rør i mange fasonger..
Men en ting jeg lurer litt på..de halve hyllene, hvordan dekke dem til? Prøvde håndkler og flece festet med sånne bordduk holdere, men de har klart å løsne alt og inderlaget havna da i en haug i midten..

Ellers, et annet spm som også er spurt om i den andre royal suite tråden. Hvor mange rotter er det plass til? De er ute opptil 12 timer i døgnet
på et ca 18kvm stort området, men jeg har jo nå 12 gutter i buret og 3 til som skal introduseres om noen uker.

Er det for lite? kansje buret burde vært enda større :crazy:

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Royal Suite i hus :D

Post by Niana »

Anniken wrote:
Ja, jeg bruker også slike dobbeldecker hengekøyer, de er kjempeflotte og rottene elsker dem :cheerful:

En hengekøye jeg anbefaler er foresten denne : http://fuzzbutt.co.uk/index.php?cPath=1_25

Corner crush er genial! jeg har nesten en i hvert hjørne på buret nå og rottene elsker dem! de legger seg i den haugen i hjørnekøya si :nottelling:

Jeg kjøpte to fra nettsiden, men resten har jeg laget selv, veldig enkelt faktisk, er samme design som på hetta til en hettejakke, anbefaler å prøve å sy selv for det er hundre ganger billigere, spesielt om man har rotter som tygger istykker hengekøyene sine som jeg har :nottelling: :cheesy:
Smaaart :peewaggle: Kanskje jeg skal begynne å lage til noen og selge litt flere hengekøyer selv? :nottelling:
Noe som minner meg om at hengekøyene jeg lagde til deg har vel fortsatt ikke kommet frem? :/
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

utmeldt

Re: Royal Suite i hus :D

Post by utmeldt »

Niana wrote:
Anniken wrote:
Ja, jeg bruker også slike dobbeldecker hengekøyer, de er kjempeflotte og rottene elsker dem :cheerful:

En hengekøye jeg anbefaler er foresten denne : http://fuzzbutt.co.uk/index.php?cPath=1_25

Corner crush er genial! jeg har nesten en i hvert hjørne på buret nå og rottene elsker dem! de legger seg i den haugen i hjørnekøya si :nottelling:

Jeg kjøpte to fra nettsiden, men resten har jeg laget selv, veldig enkelt faktisk, er samme design som på hetta til en hettejakke, anbefaler å prøve å sy selv for det er hundre ganger billigere, spesielt om man har rotter som tygger istykker hengekøyene sine som jeg har :nottelling: :cheesy:
Smaaart :peewaggle: Kanskje jeg skal begynne å lage til noen og selge litt flere hengekøyer selv? :nottelling:
Noe som minner meg om at hengekøyene jeg lagde til deg har vel fortsatt ikke kommet frem? :/
De er ikke det nei :sadpace:

Post Reply