Luftebinge?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Luftebinge?

Post by wollf »

hm. poeng. hva med sånn antiskli matte da? eller om du fester mattene til hverandre og så til veggen?

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Luftebinge?

Post by Siv M »

kanskje, jeg lurte litt på dør matter i plast eller noe slikt under også å fleece over , men anti skli er ikke så dumt forslag altså, men det funker sikkert dårlig på vegg til vegg teppe

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Luftebinge?

Post by Siv M »

Da har tottene mine fått prøvd seg litt i den nye lufte bingen, de store var ikke helt fornøyd, my prøvde å sprette over kanten på veggene hele tiden så hun fikk trimmet flesket :giggle: smurfine prøvde å gnage seg ut av ett hjørne, hmmm må prøve noe annet med henne kanskje vi får se. Små jentene så ut til å kose seg mere der løp rundt å utforsket, dette er bare en innkjøring , blir bedre når jeg får lagt noen tunneler der de kan løpe igjennom også. Den som koste seg mest der når rottene var ferdig, var solstråle hamsteren min hun løp rund å koste seg å tok seg ett sand bad :cheesy:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Luftebinge?

Post by sanca »

Nå har jeg lagt ut bilder av det omtalte rottehjørnet mitt i bildetråden min :nisseglis:
viewtopic.php?p=169247#p169247
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Luftebinge?

Post by Siv M »

nei lufte binge var ikke noe gøy syntes tottene mine de ville ikke være der, etter 10 min max begynner de store å mase om å komme ut, smurfine gnager på pappen i hjørner å my hopper å spretter som en sprettball. ser ut som den blir en perfekt tumle plass for hamsteren min i stedet for hun gjør ikke noe ugang å trives med seg selv bare hun får løpe fritt på en måte.

Post Reply