Hva pleier dere å gjøre med plasthyller i burene deres? Det viser seg at rottene mine (fikk dem nylig) liker seg veldig godt på den øverste hylla, og det blir mye tissing der og stram lukt veldig fort. Har dere for vane å kle hyllene med fleece f.eks? Tips tas i mot med takk Er lite praktisk når det gjelder sying og den slags, så det er sagt, men mulig jeg kunne fått noen til å sy for meg hvis det er det som skal til.
Sanca her inne har sydd trekk til hyllene, og så har hun laget et ekstra "lag" med stoff som hun har festet trykk knapper på. Sånn at hun kan feste det på trekket og så bare drar hun av det med trykk knappene og hiver til vask når det trengs :cheerful: Litt knotete forklart :crazy:
torasrotter wrote:Sanca her inne har sydd trekk til hyllene, og så har hun laget et ekstra "lag" med stoff som hun har festet trykk knapper på. Sånn at hun kan feste det på trekket og så bare drar hun av det med trykk knappene og hiver til vask når det trengs :cheerful: Litt knotete forklart :crazy:
Synes det var veldig godt forklart :nottelling:
Jeg selger snart alle de trekka, forresten, jeg gidder ikke bruke hyller lenger, så følg med på kjøp/salg!
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred