ferplast Jenny crome rotte bur

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by Siv M »

:giggle: nei det er sant, det er den tanken som har slått meg også, men på den måten at eneste sjansen for at jeg kan få flere søte små er hvis noen gir meg det i gave, å jeg kjenner ingen som vil gi meg det :suspicious: bare bror min som truet meg med å kjøpe en hann til mine jenter når jeg hentet dem :giggle: men jeg truet tilbake med at hvis han gjorde det så leverte jeg ungene på døren hans når de var store nok :roflmao: så da ombestemte han seg. :nottelling:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by wollf »

Du blir fort kjent med noen her. Tora og willy wonka fikk rotter av meg i bursdags gave.

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by Siv M »

wollf wrote:Du blir fort kjent med noen her. Tora og willy wonka fikk rotter av meg i bursdags gave.
:giggle: så moro da, jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått det i bursdags gave eller julegave, da fikk gubben bli så sur han ville, gaver gir man ikke tilbake, eller man tar ikke tilbake gaver :crazy: :crazy: jeg synes dumbo rottene er veldig sjarmerende jeg da :lovey:

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by WillyWonka »

wollf wrote:Du blir fort kjent med noen her. Tora og willy wonka fikk rotter av meg i bursdags gave.
hehe ja :) Min kjæreste Lille Blå :) På fredag har jeg hatt han i nøyaktig ett år. Aldri angret ett sekund på at jeg fikk han i hus, han er bare verdens beste <3
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by Siv M »

:cheerful: ja tiden flyr fort å store blir de enda fortere, å jo mere personlighet får de også :nottelling:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: ferplast Jenny crome rotte bur

Post by Siv M »

Blir godt å få nytt stort bur med store luker, er så lei det buret jeg har nå med bare to små luker foran, det er vanskelig å få hengt noe på plass pga de små lukene å vanskelig å gjøre reint.

Post Reply