Witte Molen Top Fresh

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Witte Molen Top Fresh

Post by Norakul »

Nå har dyrebutikken jeg har handlet i byttet eiere, så nå har de plutselig sluttet å selge YN :( Jeg spurte etter det, og da anbefalte de heller denne Top Fresh. Noe sa meg at den ikke så helt bra ut, så jeg droppet å kjøpe den.
Noen som har brukt dette strøet?
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by wollf »

er det den i vinger som har byttet eier?

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by Norakul »

Ja, eierne av elverum zoo har kjøpt den..
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by wollf »

jepp vet. de snakket om å kjøpe det da jeg jobbet der.
om jeg ikke tar helt feil så er dette egentlig bare sammenpresset biter av strespon, eller enda værre trestøv. og da det blir blødt går det i oppløsning og samme da det tråkkes mye på. jeg har sagt flere ganger at de må finne noe egnet bunnstrø, og de vet utmerket godt at det eneste som kan brukes til rotter der er allspon (trebiter)
men elverum dyrehospital har YN i allefall

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by Norakul »

Alspon har dem, men det var jeg ikke køen fornøyd med da jeg prøvde det. Har visst åpnet en kjempestor zoo i Charlottenberg nå, spise skal ta turen dit og se. Var veldig fornøyd med zoo'en på Kongsvinger før, men nå som de byttet eiere er også alle ansatte byttet. Og de jeg har møtt der nå er bare unge jenter uten noe peiling. Veldig synd.
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by wollf »

Norakul wrote:Alspon har dem, men det var jeg ikke køen fornøyd med da jeg prøvde det. Har visst åpnet en kjempestor zoo i Charlottenberg nå, spise skal ta turen dit og se. Var veldig fornøyd med zoo'en på Kongsvinger før, men nå som de byttet eiere er også alle ansatte byttet. Og de jeg har møtt der nå er bare unge jenter uten noe peiling. Veldig synd.
for ikke å snakke om det kjedelige utvalget

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: Witte Molen Top Fresh

Post by Norakul »

Dæven så mye skrivefeil det ble da :p Hehe.. Men du skjønte vel. Dumme tlf:p
Ja, som sagt så var jeg kjempeglad i butikken før, og det var flinke ansatte, men nå skal jeg finne en annen butikk..
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

Post Reply