Burexperten

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Burexperten

Post by BlackNenne »

Flere som har oppdaget at burexperten.no ser helt annerledes ut en før? :huh:

Sortimentet er også fryktelig mye dårligere... Kan ikke finne Venezia-bur der i det hele tatt. :overrasket:

Jeg har et Venezia Chinchilla bur jeg kjøpte i 07, det er fortsatt i veldig pen stand, men bunnen er blitt ganske stygg etterhvert, så jeg kunne tenke meg å få byttet den ut.
Kan huske å ha lest her inne for leeenge siden at noen fikk kjøpt ny bunn til sitt Venezia via burexperten, så var i grunnen det jeg hadde tenkt til... Inntil jeg så at nettsiden er fullstendig forandret.
Noen som har peiling på andre steder de selger Venezia-bur, hvor det kanskje er mulig å kjøpe løse deler?

Siden buret ellers er så fint, så er det ikke aktuelt å kjøpe noe nytt enda med det første.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Burexperten

Post by wollf »

venezia er burexperten sitt bur. bare de som har den. send em en mail. enten har de igjen deler eller så kan de ha solgt patenten

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Burexperten

Post by Crazyratlady »

Dette har jeg og merka, kjedelig når ting fornyer seg til det verre :\ men ville sendt en mail og hørt jeg og ja.. De pleier å svare fort :)

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Burexperten

Post by BlackNenne »

wollf wrote:venezia er burexperten sitt bur. bare de som har den. send em en mail. enten har de igjen deler eller så kan de ha solgt patenten
Men Essegi er vel en Italiensk produsent, rart om de bare selger til burexperten. :overrasket:

Får vel uansett sende en mail å høre. Men veldig synd at burexperten er blitt så dårlig... Blir det vanskelig å få tak i ny bunn, så kan jeg jo pusse ned den gamle fri for rust og lakke over, men det beste hadde jo vært en kliss ny. :wink:

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Burexperten

Post by Crazyratlady »

Lykke til! Hold oss oppdatert :-)

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Burexperten

Post by wollf »

få noen til å lage. vet flere har gjort det. var ikke så dyrt heller

Rotta
Pinky
Posts: 1
Joined: 11 Jun 2013, 22:54

Re: Burexperten

Post by Rotta »

Burexperten har byttet eier i følge siden "om oss"

Post Reply