hyller

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

er ikke de av tre da ?

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hyller

Post by wollf »

jo, men lett å bytte ut om man spiser mye potet

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

:hmmm: vel det blir spist veldig lite potet her i huset. :bleh:

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: hyller

Post by Sandratravolta »

Kanskje prøve å feste det med sånne "klips", de kan bli kjøpt på dyrebutikk i plastikk men de har det også her: http://ratwarehouse.com/shop_detail.php?item=302&cat=16 til under ett pund per stykk. Det kan brukes til å feste det meste i buret tror jeg!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

Aviser ligger ikke i fred hos mine jenter, så tråd hyller med aviser i kommer nok ikke til å vare, trådhyllene varer men ikke avisene i den, smurfine lar ikke noe som går an å flyttes på, være i fred, alt fra fleece biter til aviser å annet lett å flyttbart havner over alt ellers en der der skal være :sneak:

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: hyller

Post by Sandratravolta »

Hva hvis du river opp masse dopapir så de har mye å bygge rede av fra før? Kanskje hvis de har mye redemateriale så lar de ting som skal ligge fast ligge der? eventuelt putte noen steiner i bunnen av buret så avispapiret holder seg på plass?? Steiner anbefales jo litt her og der for å få slipt ned klørne på naturlig vis, så blir jo vinnvinn!??
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

:hæ: ja kanskje men bur bunnen er ikke stor så får bare plass til katte doen dem bruker der å mat skål nesten :bleh: men ideen var ikke så dum de steinene kan kanskje brukes til å holde den løse fleecen på plass i bunnen også, har dårlig med aviser her i huset så må samle opp litt først.

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: hyller

Post by Sandratravolta »

hvis de er/blir ordentlig dotrent så kan du jo stifte eller tape fast fleecen med dobbeltsidig tape! ;) vet at folk gjør det når de bygger bur selv.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

Ja de er flinke til å bruke doene sine :cheerful: har brukt å teipe under det fast under bunn platen med gaffa teip , tenkte jeg skulle prøve å stifte det fast i hjørnene under neste gang for nå har jeg fått meg stifter til stifte maskinen, men de gnager hull samme hva jeg gjør uansett da, :thhpt: når jeg byttet i buret nå la jeg trekke bare løst i bunnen å satte do kassen oppe på, de driver å drar å krøller det hele tiden men har ikke klart å fått det helt løst

Asterix
Gnager på ledninger
Posts: 100
Joined: 14 Nov 2012, 12:03
Location: Oslo

Re: hyller

Post by Asterix »

Jeg fikk en kjempeidé istad! Jeg har to små reisebur (av den runde boks-typen). Tok av den øverste delen, snudde den opp ned, puttet opp i en bit fleece-teppe og hang den fast i buret med kroker i festene. Vips, to fine kosekurvhyller jeg håper de kommer til å like :cheerful:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: hyller

Post by Siv M »

med fantasi å kreativitet kan mye bruker, om det funker for dyrene :bounce:

Post Reply