Jeg hang opp en slik leke i taket til rottene å den falt fort i smak, problemet er at de begynte å bite av og spise på knottene på den spiller det noe rolle
Av en eller annen merkelig grunn spiser mine også på alt de kommer over av gummi og silikon... Tror ikke det er farlig så lenge det er leker beregnet på dyr eller barn, de er jo ment å skulle bites på... Rottene mine fikk en gang tak i en sånn stor rosa silikonleke fra et av barna. Dagen etter fant jeg bare rester av den, og rosa striper i bæsjen deres i flere dager :crazy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
sanca wrote:Av en eller annen merkelig grunn spiser mine også på alt de kommer over av gummi og silikon... Tror ikke det er farlig så lenge det er leker beregnet på dyr eller barn, de er jo ment å skulle bites på... Rottene mine fikk en gang tak i en sånn stor rosa silikonleke fra et av barna. Dagen etter fant jeg bare rester av den, og rosa striper i bæsjen deres i flere dager :crazy: