Burstrø

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
monlan
Hamstrer mat
Posts: 385
Joined: 24 Jan 2013, 19:50

Burstrø

Post by monlan »

Hei hei.
Er det noen som vet om jeg kan bruke et burstrø som heter Cats on Choice? Tror jeg har sett det engang og synes det ser ut som det er endel støv i det. men det er kun det veterinæren her selger. Er et stykke å kjøre til nærmeste zoosenter
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Burstrø

Post by Siv M »

aldri hørt om, men ville ikke tatt sjansen , har du prøvd å bruke aviser :smile:

utmeldt

Re: Burstrø

Post by utmeldt »

Cats own Choice består av 100 % pressa trefiber, og eg kan tenke meg at furu er eit av tresorta den blir laga av. Eg ville ikkje ha brukt den til rottene mine.

Har du vurdert å handle strø på nett? Det gjer eg, og er godt fornøyd. Kjøper Back 2 Nature strø her:
http://www.petworld.no/no/artiklar/back ... -20-l.html Kr 59 i frakt per ordre.
Er svært fornøyd med dette strøet. Er laga av resirkulert papir, støver mindre enn toalatt, luktfri. Absorberer godt.

monlan
Hamstrer mat
Posts: 385
Joined: 24 Jan 2013, 19:50

Re: Burstrø

Post by monlan »

iwonamo wrote:Cats own Choice består av 100 % pressa trefiber, og eg kan tenke meg at furu er eit av tresorta den blir laga av. Eg ville ikkje ha brukt den til rottene mine.

Har du vurdert å handle strø på nett? Det gjer eg, og er godt fornøyd. Kjøper Back 2 Nature strø her:
http://www.petworld.no/no/artiklar/back ... -20-l.html Kr 59 i frakt per ordre.
Er svært fornøyd med dette strøet. Er laga av resirkulert papir, støver mindre enn toalatt, luktfri. Absorberer godt.
Da lar jeg det være. Takk for rådet. Jeg kjører forbi zoosenteret i Førde om en uke og da skal jeg stikke innom der å kjøpe Back2Nature der. Har nok strø her inntil da.
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Post Reply