Jeg kunne godt tenke meg "The Liberta Discoverer" på grunn av at den er relativt billig og stor. Dessverre er det litt for stort, så jeg ville egentlig kjøpe "The Liberta Navigator" som er hakket mindre. Nettsiden som tilbyr burene til en god pris har ikke "Navigator"-buret i den fargen jeg vil ha og jeg lurer derfor på om det er som jeg tror: At man kan fjerne det i midten på "Discoverer"-buret så det bare blir to "etasjer" lik "Navigator"?
"Discoverer" (83 x 57 x 158 cm)

"Navigator" (83 x 57 x 110 cm)

Det eneste som bekymrer meg er at det er en sprinkelavstand på 20-25 mm (2-2,5 cm) og lite bunnareal.
Ellers har jeg sett på Savic Zeno 2 som er like stort som Ferplast Furat Plus - forskjellen er at SZ2 koster 1/3 av det et FFP koster, men SZ2 har ingen toppluke.
"Savic Zeno 2" (80 x 50 x 70 cm)

"Ferplast Furat Plus" (80 x 50 x 70 cm)

Min favoritt er helt klart Ferplast Furat Plus på grunn av de store lukene og bunnarealet, men prisen har faktisk ganske mye å si så jeg heller mest mot "Savic Zeno 2" av de to burene av den grunn.
Jeg er så heldig at jeg får bestilt buret til DK og kan dermed bestille fra nettsider som kun sender til EU-land, så dersom noen har tips til nettsider med billige bur så er det bare å poste den!
Hvis noen har orket å lese innlegget: Vær så snill å hjelpe meg med å bestemme hvilket bur som skal klikkes hjem :redd: :neutral: