Ommøblering

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
melete
Pinky
Posts: 10
Joined: 07 Apr 2013, 14:24
Kjønn: Kvinne

Ommøblering

Post by melete »

Jeg synes det er veldig morsomt å putte nye ting inn i buret, samt å ommøblere, dvs å bytte plass for hyller, rør, sovehus, mat, vann osv.
Men, tror dere rottene liker det best slik de blir vant til, eller at tingene stadig bytter plass? :smile:
Oda, Tempus og Emma

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Ommøblering

Post by Tonje Lenore »

er bare å se hvordan de reagerer det, om de er overlykkelige for nye ting så er det jo ikke noe problem, men ser du at de blir stresset så er
det kanskje greit å sjekke om de trenger gammel innredning, men tror det går fint altså :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Ommøblering

Post by Milla »

Det er veldig forskjellig.
Noen rotter elsker forandring, mens andre gjør det ikke.
Hadde ei for en stund siden som hatet endringer. Det gjaldt både på uterutiner og innredning i buret.
Hang hengekøya hennes feil en gang, og hun gnagde av festene. Hun pleide også å følge med på meg når jeg tok buret, testa hengekøyene og stod de litt feil så reiv hun i dem :p

Dog er hun den eneste jeg har hatt hittil som har vært så ekstrem på akkurat det.
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply