Jeg startet med buret seende ut (nesten) slik:

-Det synes jeg helt ærlig talt er et veldig flott bur, og bra snekkring (hvis man ser bort i fra de litt skjeve dørene) men likevel så er jo buret rimelig kjedelig.. Buret hadde blitt gnagd på en GOD del, og hylleplatene var inntrukket i tiss :sick: (bildet er forøvrig fra da buret var ferdig bygget, ikke etter at buret var "ferdig brukt")
Så jeg skruvde fra hverandre alt som måte skrues fra hverandre, og fikk bort de stygge plankene og spray-malte det i en FIN farge

Så dro jeg til Coop Bygg Sotra(/Sartor?) og kjøpte planker for å få tettet igjen hullene som ble til da jeg fjerna plankene og nettingen som var surret på med ståltråd... du kan tro dagen ble ødelagt når jeg skjønte at jeg hadde betalt 180kr for nesten 5 meter plank, der kun 2 meter ble med hjem, og var UBRUKELIG... -.-

Så da dro jeg til Coop Bygg Lagunen istedenforr, og kjøpte mere Quick-spray, og skruvde fra hverandre, sprayet og skruvde sammen igjen

-Spikret så på nettingen med sånne krok-spiker (spikre som er formet som en U og har spiss i begge endene :thhpt: )
og fikk på plass dører og dekorerte med litt sprit-tusj :cheesy:

Dro på biltema og kjøpte kjetting, og hang opp hyllene.

Stiftet også fast voksduk på baksiden så de ikke skal spise opp veggen min :cheerful:

Fikk stiftet fast voksduk på høyresiden (så de ikke spiser opp veggen min) og bunnen (så det ikke begynner å stinke rotten rotte-tiss), kjøpte MASSE ting til buret og flyttet Mo'Nique og Betty Lou Who inn i buret sitt

Og med litt tenking, sitting, titting og prøving så ble buret seende ut sånn:

Er ikke HEEELT ferdig enda, men de har alt de trenger, og litt til

Det svarte som ligger på planken helt til venstre i de siste bildene er en klippet IKEA-dørmatte som har fått jobb som vann-drypp-oppsamler, så ikke treverket skal starte å råtne av vannet som drypper fra vannflasken:)
Hva synes dere? :cheesy:
- Jeg er i hvertfall fornøyd :narr:
og det virker som at Betty og Mo'Nique er like fornøyde som meg :ratgreen: Så da er jeg ihvertfall fornøyd :narr: :narr: