Tenker da mest på bredden på sprinklene?
Størrelsen ellers virker vel bra til 2-3 rotter eller? Synes det er vanskelig å avgjøre når jeg ikke har det rett foran meg (selv om jeg ser på målebånd) ; )
Er det greit når rottene blir eldre, eller er det for lite i fht. bunnen (rottene får mye utetid i tillegg)?
http://www.amazon.com/Prevue-Hendryx-48 ... PDKIKX0DER" onclick="window.open(this.href);return false;
Er dette buret fint til rotter?
Moderator: Moderatorer
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Re: Er dette buret fint til rotter?
Skal forresten ikke ha de sprinklene å gå på for de, der får jeg finne en annen løsning som er god for de å gå på.
Malena
Sprinkelavstanden er ikke litt stor for babyer da?
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
Var litt vanskelig å se på mobilen
men et jo lett å løse uansett 

Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
-
- Klatrer på møblene
Jo for babyer blir det nok for stor avstand, men som du sier - der kan man finne en midlertidig løsning til alle er store : )
Malena
Størrelsesmessig er det fint, minner om Royal Savic sine bur. Men det kan være en ulempe at sprinklene er vertikale, det kan gjøre innredningen litt vanskeligere enn det behøver å være. Sprinkelavstanden ser litt stor ut, 2,2 cm. Jeg har også større enn vanlig sprinkelavstand i mitt bur og Heike på 6 uker klarer ikke komme seg ut av det, men jenterotter er også mindre enn gutter da, så jeg er litt usikker på om du kan ha unge rotter i det der.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Dette er Ferret Nation, og sprinkelavstanden er for stor for rottebabyer og smidige hunnrotter... Men du får en annen "versjon" av dette buret som er enda mer egnet for rotter. Critter Nation :cheer: Jeg ville heller sett på det buret enn det du har linket til over her 

Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
-
- Stjeler søppel
Om dette er er typen bur du ønsker deg anbefaler jeg også critter nation (cn) eller royal suite (rs). Fantastiske bur :-)
-
- Klatrer på møblene
Jeg har bestemt meg for at det blir Critter nation ; )
Måtte bare titte litt rundt og vurdere forskjellige bur (også i fht. prisklasse).
Måtte bare titte litt rundt og vurdere forskjellige bur (også i fht. prisklasse).
Malena