Jeg lurer på om noen har tips til hvor man kan få billig Back 2 Nature eller YN? Evt hvor dere kjøper det og hva det koster? Vi har nettopp flyttet til Oslo fra Danmark. Jeg pleide å kjøpe alt jeg trengte på nettet, men synes ikke jeg har funnet noen veldig bra norske nettbutikker, så jeg tar gjerne imot tips på det også Jeg så at petworld.no hadde back to nature I 20kg sekker til 160 kr, er det noen som har erfaring med å bestille derfra?
Hvis du vil ha et billigere anternativ så er Toa-lett også et bra strø (laget av papir) Jeg bruker det til mine rotter og er kjempe fornøyd.(men jeg har ingenting å sammenligne det med for jeg har kun brukt Toa-lett) Jeg bestiller det her ; https://animail.no/toa-latt-20l.html?no ... o-category jeg bestiller alltid minst 3 poser for å få det enda billigere.
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:
Takk for svar! Det var utrolig billig for 3 poser da! Det ble 180 kr for 60 liter Toa-Lett, nesten 3 ganger billigere enn Back 2 Nature fra Petworld.no.. Men jeg er egentlig ikke såå fan av Toa-lett, jeg synes det lukter veldig papir. Bruker du det i hele buret? Hvor lang tid tar det mellom hvert skift?
På Dyresjappa.no har de YN til 300 kr for 13,5 kg, som vissst skulle tilsvare ca 50L ifølge en annen tråd her på forumet. Så enn så lenge vinner hvertfall Toa-lett! Så spørs det om det er billigere i dyrebutikkene. Evt så kunne jeg fortsatt som nå med et billigere strø i bunnen og så hatt papirstrø i toalettene.
Jeg bruker dørmatter fra ikea (3kr pr.stykk) på bunnene og hyller. Og har Toa-lett i doene med en tissestein oppi. Skifter på doene 1-2 ganger i uka. Jentene mine er veldig flinke til å bruke doene men gutta er litt mere sløv. tror de trenger litt mere tid på å skjønne det.
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey: