Jeg har tenkt å kjøpe meg nye bur, men jeg vet ikke hvordan bur jeg vil ha. De skal være ganske så store (gigantiske ). Solgte den bærbare pcen min, så nå har jeg endelig råd til et ordentlig bur Burene må være lett å rengjøre, ha store luker og ha masse plass. Jeg må ha 2 bur, 1 til guttene og 1 til jentene. Noen som vet om noen gode nettbutikker som selger gode og store bur, som ikke er så altfor dyre?
Takk Scoiattoli 5 så veldig fint ut. Vet du om noen nettbutikker som selger det? Er det sånn bur som man må sette sammen selv?
Noen som vet om noen større bur?
Jeg har bygd 3 bur, men jeg skal flytte på hybel til sommeren, så jeg har ikke plass til de. Å det ene buret står fast i veggen, så det får jeg nok ikke med meg.
Det kommer nok sammenlagt hvis du bestiller det via en nettbutikk eller det ikke er satt opp fra før av. Men jeg satte det sammen uten noen bruksanvisning, ikke noe vanskelig!
Buret koster vel ca 2500 +/- Men jeg kjøpte det brukt, så da ble det billigere. Vet iallefall at http://www.snute.no har det, men du kan også bestille det via en dyrebutikk.
Disse burene her er større http://www.essegi.biz/essegiin/prodotti/furetti.htm Men vet ikke om de er så lett å få tak i...
Vil Ferplast bur Furet XL ( 80 x 75 x 86,5 cm) passe til småe rotteunger? Skal kjøpe meg et par nye rotter, de er bare 6 uker, og kjempe små. De klarer vell ikke komme seg gjennom sprinklene? Det er jo ikke så langt ned hvis de detter...
De trenger vell ikke så stor plass når de er små? Blir jo å flytte de når de er stor nok til å bo lamme Bånnsky&co.
Sist jeg sjekket kostet Scoiattoli 5 mellom 3200 og 3500 kr i dyrebutikkene. Det er et bur som absolutt anbefales, jeg anbefaler også den større versjonen av buret som heter Ferplast Combi.
Selv om prisen er høy, er dette et bur man har for alltid (hvis ikke noe spesielt skjer). Det er altså snakk om en engangsinvestering.
Hmm... Virker ikke som at jeg kommer så langt med 7000kr til 2store bur, og et lite bur Trodde at jeg kom til å få 2 kjempe fine og store bur for den prisen. Følte meg nesten rik Hvorfor skal alt være så dyrt?!
Noen som har noen brukte, fine bur til salgs her da?