Innredning..hjelp?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Hedda
Sofaspiser

Innredning..hjelp?

Post by Hedda »

Tenkte jeg skulle legge inn et bilde av buret, og håper på noen tips til åssen jeg kan gjøre det bedre innredningsmessig sett :D Det bor to gutter der forresten (Rudy og Timian) :)

Image

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Kjempe fint og stort bur iallefall! :D Her er kan du se hvordan jeg har gjort det med mitt bur, så kanskje du får noen ideer?

Image
Image

Og hvis du går inn på siden min http://uk.geocities.com/julixco/ og inn på burene så kan du se noe av det jeg har lagd til dem. Nå er det jo masse og finne i naturen også, grener, stubber, steiner osv. Ellers så kan du jo sette inn et eller flere rør, kanskje flere etasjer? Mye man kan finne på. :)

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

Oi så sinnssykt fint bur! Masse morsomt å utforske jo :D Tusen takk for svar og bilder ;) *begynne å tenke ut masse lurt*

Nemi

fint bur!

Post by Nemi »

i mitt (like stort, men litt bredere) har jeg alltid hatt 3 etasjer. men satte inn en fjerde (ble bare plass til en halv etasje da) så langt opp som mulig, og nå pleier alle mine 5 å sitte der! det kunne jo du og gjort. fint å kjøpe hyller (til skap - fåes løse på ikea), og feste de med spiker. lette å rengjøre er de og.

og som det blei nevnt, grener og steiner er fine. og pringelsrør passer fint til rotter. kan evt festes i sprinklene med strips fra f eks jernia.

Locked