Tenkte jeg skulle legge inn et bilde av buret, og håper på noen tips til åssen jeg kan gjøre det bedre innredningsmessig sett Det bor to gutter der forresten (Rudy og Timian)
Kjempe fint og stort bur iallefall! Her er kan du se hvordan jeg har gjort det med mitt bur, så kanskje du får noen ideer?
Og hvis du går inn på siden min http://uk.geocities.com/julixco/ og inn på burene så kan du se noe av det jeg har lagd til dem. Nå er det jo masse og finne i naturen også, grener, stubber, steiner osv. Ellers så kan du jo sette inn et eller flere rør, kanskje flere etasjer? Mye man kan finne på.
i mitt (like stort, men litt bredere) har jeg alltid hatt 3 etasjer. men satte inn en fjerde (ble bare plass til en halv etasje da) så langt opp som mulig, og nå pleier alle mine 5 å sitte der! det kunne jo du og gjort. fint å kjøpe hyller (til skap - fåes løse på ikea), og feste de med spiker. lette å rengjøre er de og.
og som det blei nevnt, grener og steiner er fine. og pringelsrør passer fint til rotter. kan evt festes i sprinklene med strips fra f eks jernia.