Har prøvd å bestille de hjørne hyllene siden februar tror jeg og de er ikke å oppdrive..Har til og med vært i kontakt med ferplast..
De som mottar ferplastproduktene i Norge hadde de på listene sine,men de fikk de aldri på lager...Så har så og si gitt opp nå...
Trenger virkelig hjørnehyllene...iallefall 3-4 stk...Har hatt bestilling liggende inne siden februar i år,men fortsatt har han ikke fått inn. Har ringt de som får inn ferplast varene i norge også uten at de kunne si hvorfør de ikke hadd på lager......
Fant ikke de hyllene der....Skal ta meg en tur innom dyrebutikk mannen for å høre om han kan ringe mens jeg står der...Synes det er veldig rart at det er så vannskelig å få tak i de hyllene.....Å særig hvis de får tak i de andre plasser i norge..E jo samme plassen som får alle ferplastvarene i norge så...
De kan ikke ha gjort det; kjøpte nettopp lekre akrylstiger som var merket "Kennel" - og butikken skulle bestille flere med en gang fordi de var så "in". Eller kanskje.... de var muligens for papegøyer. Men jeg kan forsøke å sjekke det opp!
Anita
Last edited by anita on 27 Sep 2005, 13:36, edited 1 time in total.
Ringte Manglerud og truet dem til å sjekke om hyllene var tilgjengelig. Skal ringe tilbake senere.
Ellers er det jo hylleplater som ekstrautstyr fra andre fabrikanter - spørsmålet er om de passer i bredden da de gjerne går vegg til vegg.
Anita