Prøver å finne et nytt bur, som er høyre en min. Men har ikke råd til en helt ny og dyr bur. Fant en chinchilla bur på dyrenett hva sins dere om den?? Høres den høyden bra ut eller?? Og det er også en degus bur dar som jeg lurer på og, men den høres ikke så veldig høy.
det chinchalla buret høres kjempe bra ut da, men spørs jo på hvor mange rotter du hadde tenkt til å ha i det degus buret var litt for lavt synes jeg...
Nix - ikke chichillaburet i linken din; det er altfor grovt i sprinklene - kommer til å bli håpløst å holde ungene inne. Dessuten kan det muligens bli et rustproblem der - og prisen er vel ikke nevnt? Tror ikke det buret der er et veldig godt kjøp.
Anita
Akkurat det jeg tinkte og.. Det blir bare to jenter (på starten ) Har sent dame epost om prisen på den chinchilla buret. Hoper hun har den enda (holder pusten :x )
Det burene på linken din er veldig fine, så lenge jeg kan hente det kansje får jeg lov av samboren til å kjøpe den.. Forsat dyrt men mye bedre en dyrebutikk priser...
Ja, det skal di få vet du! Har et bur som er bra når de er unger, men det er langt fra bra til når de er store.. På en eller ånn mote skal jeg fikse et bra bur til de to