Gammelt fuglebur

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Rotteelsker

Gammelt fuglebur

Post by Rotteelsker »

Jeg har akuratt sånn et bur som d dødde rotter i..Uten sprinkler i hele buret. Jeg ble så fortvilt at jeg kom til å tenke på at jeg hadde et fuglebur! :bravo: Men der er det INGEN ting! Så jeg lurte på om dere der ute har noen tips til meg. Hyller, leker osv.. :D

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Jeg har allerede bytta bur en gang, så hvet ikke hva som er best..
Skal jeg bytte bur eller ikke? Det blir jo egentlig større plass å boltre seg i da.. I det buret jeg har nå ligger hun bare og sover.. :hm:

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Rotteelsker wrote:Jeg har allerede bytta bur en gang, så hvet ikke hva som er best..
Skal jeg bytte bur eller ikke? Det blir jo egentlig større plass å boltre seg i da.. I det buret jeg har nå ligger hun bare og sover.. :hm:
Dette er ikke så rart.. En rotte kjeder seg når den ikke har noe steder å klatre å more seg på. En rotte elsker å klatre og derfor anbefaler jeg et høyt bur med masse klatremuligheter:) Dette hjelper også rotta til å få rørt litt på seg og få litt trim også inne i buret:):)

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Kommer kanskje også av at hun er alene og ikke har noen og leke med?
Hengekøyer er en stor favoritt :wink:

Aishi

Post by Aishi »

Ja, hengekøyer er noe de setter pris på. :) Eller få lagd leker av tøy de kan klarte på. Den ene av mine klatrer i gardinene :roll: Ellers kan du sikkert prøve å lage leker av f.eks tre selv, bare helst unngå spiker, bruk "skolelim" (ugiftig), ingen skarpe kanter, og husk at de må kunne brukes til noe.. Og ikke mal dem helst.

Bruk fantasien. Tro meg, å gå på et loppemarked er gøy iblandt. :P Fant en gang et stort fuglebur de skulle ha 145,- for, og det var ikke slitt i det hele tatt! Dessverre var det solgt.. :(

Aishi

Post by Aishi »

Har du forresten bilde av burene?

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Husker ikke om det kanskje var du som ikke fikk lov av foreldrene å ha en rotte til? Mener ikke å være ufin om det da var deg, men jeg tror nok at om rotta sover påfallende mye er det nok heller behov for selskap enn annet bur.
Eller misforstår jeg kanskje? Kanskje du har flere?
mvh Julie

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Jeg skal få en rotte til!! :bravo:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

så bra :thu: :bravo:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Så FLOTT!
Da kommer rotta di til å livne til. Det er jeg ganske sikker på!
:) :) :)
mvh Julie

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Gratulerer!! :bravo: Du vil garantert merke forskjell! :thu:

Locked