O.K. Her bor vi:
Oi, ser bildet ble litt stort, men det der har jeg gitt opp å skaffe meg kontroll over...
Er meget fornøyd med buret, både de som bor der og vi som vasker det. Store gode åpninger gjør det lett og komme til. Minuset er muligens plastskuff nederst, men det er ikke et problem her, for de spiser ikke på den. Vet ikke hva buret heter, men det vet kanskje Ingrid?
Buret er flott å klatre i, men siden det er lettere og klatre oppover enn nedover, og siden det var så mye dytting før Pysa ble kastrert, hendte det rett som det var at en rotte fallt ned helt fra toppen. Det gikk heldigvis bra hver gang, men jeg skyndet meg å kjøpe flere etasjer slik at de ikke faller mer enn en avsats lenger.
Den geneiale grønne 3-etasjers dingsen fra Ikea har jeg reklamert for før.
Det fulgte med noe alvorlig med rør, hus, mat og vannskåler, men alt er for lite. Hamsterstørrelse. Ekstra artig var det med det hvite "uthuset". Der har de tygget seg en større åpnng og det ligger rett som det er en liten tass og gjemmer seg oppi der.
Den flotte lyseblå hengekøya har Ingrid sydd. Det tok litt tid før de skjønte at den ikke var farlig, men nå ligger det bestaning noen og koser seg inni der

Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!