Hva synes dere?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Aishi

Hva synes dere?

Post by Aishi »

Har fått et par stykker til å se på dette buret.. Men synes dere det er greit til et par rottejenter? Aner ikke hvor store mål det har, men vurdeer kjøpe det..

Image

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Aishi

Post by Aishi »

Jeg aner ikke hvordan bur jeg burde kjøpe.. Og det er et ganske dårlig utvalg her. Noen som har tips?

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Bestill over internett hvis du ikke finner et der du bor.
For eksempel her: http://www.netcat.no/shop/prz24ktz3_gnager_bur.html

Søker du på forumet eller leter litt så er det en del spørsmål om dette :wink:

Jeg ville ikke kjøpt det buret. Er ikke så bra med sprinkelhyller, isåfall måtte du ha dekket dem til med et eller annet.

Aishi

Post by Aishi »

Altså, de hyllene tenkte jeg å ta ut, og feste på noen andre.. Går det? :)

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

hva er måla på det da?? buret burdte jo være så høyt som mulig, spesielt hvis du har noen klatre glade frøkner :wink:

Aishi

Post by Aishi »

Mine får være ute et par timer pr.dag, men buret er ganske høyt.. Det bildet der, er tatt i vinkel oppenfra/skrått.. Så litt vanskelig å se. Har ikke spurt etter målene. Men de sa at det buret kom til å passe fint. Det er et sånt bur man kan endre på så å si alt i. Morsom liten sak :D

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

*Flyttet til bur og burbygging*

kikky
Gammelrotte

Post by kikky »

det er sikkert et fint bur, men det burde jo hvertfall nå deg opp til navlen(spørs på hvor høy du er) og hvis du ikke skal bruke de hyllene, eller hvis du dekker til dem med noe så er det helt sikkert et bra bur :wink:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Synes det ser greit ut jeg. Om man sammenligner størrelsen med de reiseburene som står ved siden av buret, kjenner man jo omtrent størrelsen.
Siden rottene er ute av buret så ofte også, blir det sikkert greit. Men jeg tror det er lurt det du tenker mht å ta ut hyllene. Man kan jo dekke dem med noe også, men etter min erfaring er rotter temmelig ektremt dyktige til å rive av det aller meste man forsøker å dekke noe med. :)
mvh Julie

Chrizzy
Pinglerotte

Post by Chrizzy »

litt sent svar kanskje, hehe, mn mn :) brukte akkurat et slikt bur til de første rottene jeg hadde, tok ut sprinkelbunnene på det da, men jeg synes det var et kjempe praktisk bur og rottene stortrivdes der :D
Det blir nok bra :wink:
¨*Christine*¨

Locked