Hva synes dere om dette buret?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Mirre

Hva synes dere om dette buret?

Post by Mirre »

Image

Dette buret har vært chinchillaene mine sitt. De har nettopp fått sitt eget hjemmelagede bur, så nå bruker jeg dette til rottemor og rotteunger. De har stått i et lite hamsterbur til nå. Tror dere det går bra å ha dem i dette buret nå? Er litt bekymra for at de små ikke skal nå opp til vannflaska pga at bunnen er så høy :P

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Har ikke linken nå for øyeblikket men den ligger på hjemmesiden min under "Nyttige Linker" En rotte kalkulator! Bare å taste inn målene, husk å gjør om til CM!!!!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Flott bur! :D
Du kan evt sette inn et lite "platå" av noe slag som rottene kan sitte på under vannflaska hvis det blir høyt :) En stein eller noe tilsvarende. Eneste som er litt viktig at de ikke klarer å flytte på det, og at det tåler vann :P

Mirre

Post by Mirre »

Julia wrote:Flott bur! :D
Du kan evt sette inn et lite "platå" av noe slag som rottene kan sitte på under vannflaska hvis det blir høyt :) En stein eller noe tilsvarende. Eneste som er litt viktig at de ikke klarer å flytte på det, og at det tåler vann :P
Hihi..De når akkurat opp, må bare strekke litt på seg :P Håper ikke de faller ned og skader seg når de driver og klatrer sånn, hehe

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

jeg synes det var et supert bur! bare pass på sprinkelavstanden, at du ikke våkner opp med rotteunger over hele deg :wink: . og som julia sa, sett inn masse hyller. da blir ikke fallhøyden så stor når (ikke hvis) de detter ned.
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

meggy

Post by meggy »

tror det er det buret eg her :P

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Hva er målene på det buret? Prøver å sammenligne med et jeg har sett på .. Trenger nytt bur :wink:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Locked