Dette buret har vært chinchillaene mine sitt. De har nettopp fått sitt eget hjemmelagede bur, så nå bruker jeg dette til rottemor og rotteunger. De har stått i et lite hamsterbur til nå. Tror dere det går bra å ha dem i dette buret nå? Er litt bekymra for at de små ikke skal nå opp til vannflaska pga at bunnen er så høy
Har ikke linken nå for øyeblikket men den ligger på hjemmesiden min under "Nyttige Linker" En rotte kalkulator! Bare å taste inn målene, husk å gjør om til CM!!!!
Flott bur!
Du kan evt sette inn et lite "platå" av noe slag som rottene kan sitte på under vannflaska hvis det blir høyt En stein eller noe tilsvarende. Eneste som er litt viktig at de ikke klarer å flytte på det, og at det tåler vann
Julia wrote:Flott bur!
Du kan evt sette inn et lite "platå" av noe slag som rottene kan sitte på under vannflaska hvis det blir høyt En stein eller noe tilsvarende. Eneste som er litt viktig at de ikke klarer å flytte på det, og at det tåler vann
Hihi..De når akkurat opp, må bare strekke litt på seg Håper ikke de faller ned og skader seg når de driver og klatrer sånn, hehe
jeg synes det var et supert bur! bare pass på sprinkelavstanden, at du ikke våkner opp med rotteunger over hele deg . og som julia sa, sett inn masse hyller. da blir ikke fallhøyden så stor når (ikke hvis) de detter ned.