Vask av vannflaske
Moderator: Moderatorer
Vask av vannflaske
Jeg har vannflasker til burene, sånne typiske, dytt med tungen og få herlig vann. Synes det fungerer veldig greit, foruten en ting.. Hvordan får jeg vasket disse monstrumene? Prøvde å dytte litt vått tøy inni og gnikke, men fungerte relativt dårlig, prøvde å koke en, den ble en plast klump.. Noen som har noen gode forslag? Tyfus sin vannflaske ser nå ut som et kunstverk mer enn en vannflaske, men den funker til mandag når dyrebutikken åpner:)
Saga, Frøken og Fiona<3
Rip Spam, Tyfus, Varg, Smaug og Keli<3
Jeg kjøpte sånn børste som er beregnet til der hvor kluter og vanlige oppvaskbørster ikke kommer til
Vanskelig å forklare, men kjøpte de i en matbutikk tror jeg! Børsten er på en måte lang, og børstestråene står bare ut fra en tynn stang... kan prøve å ta bilde av den hvis du ikke forstår meg 

*Med vennlig hilsen Erica Malene*
-
- Sover i do
Hehe Nemesis, det var det jeg og tenkte, at humm.. hva dreper bakterier? jo koking.. dumdidei..= smeltet vannflaske.
Men sånn tynn oppvaskbørste ting var ikke dumt:) Er veldig redd for å bruke oppvaskmiddel på sånt, for det er litt kjipt å få ut igjen av sånne flasker siden de har så smal tut.. men grovt salt hørtes lurt ut:)
Takk for tipsene
Men sånn tynn oppvaskbørste ting var ikke dumt:) Er veldig redd for å bruke oppvaskmiddel på sånt, for det er litt kjipt å få ut igjen av sånne flasker siden de har så smal tut.. men grovt salt hørtes lurt ut:)
Takk for tipsene

Saga, Frøken og Fiona<3
-
- Gammelrotte
Det finnes en masse praktisk utstyr til vask av messinginstrumenter som kan være til hjelp der, sjekk med Schlagerforlaget. 

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Markeringsbehov