Trenger litt hjelp..
Moderator: Moderatorer
Trenger litt hjelp..
Skal kjøpe nytt bur til to rottejenter.. Noen tips? (Skal helst ikke koste skjorta.. Vurderte et Furret XL fra snute.no, blir det greit?)
-
- Markeringsbehov
eg trur det er ca 1,5 cm mellom sprinklane..Aishi wrote:Har fått med meg at hun har et.Tenkte bare siden det var gutterotter hun har.. :p
Skal jeg kjøpe det, synes du?
Lukene er kjempe store (eg får meg faktisk i gjennom;) det føller med: to praktiske ferplast hyller, stigetrapp ting, fem røir du kan sette i hop (eg bruka berre fire av dei) ei stor matskål, ilderdrikkeflaske ting (som eg ikkje bruka fordi rottene ikkje greie og bruke), ilder do, og ei hengekøie som rottene ikkje lika (dei lika berre dei eg har laga;))
Ellers er buret kjempe stort (når eg fekk buret fekk eg helt sjokk over korstor bunnen var, du får da slik at du må bygge da sjølv) Sjølv om det kom med bruksanvisning til buret trengte eg den ikkje fordi det var så enkelt og sette det sammen;)
Det einaste eg kan pirke litt med bure er at eg ikkje får det ut døra når det er ferdig montert (hehe) men eg får ut bunnen så det er helt grett for eg treng ikkje overdelen.
Det er et kjempe grett bur til ein utruli billig penge, med frakt trur eg det blei 1500 eller nåke slikt..
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.
Jeg tror jeg hadde kjøpt det, hvis du har plass til det, for det er jo kjempegreit!
Jeg skal kjøpe meg hvertfall ett i sommer (må vente på ferie/skattepenger), og kanskje 2, hvis jeg føler jeg kan ta meg råd til det.. Ellers kjøper jeg et til senere, for jeg føler for litt større plass til begge kjønn, og guttegruppa mi måtte deles i 2, så trenger uansett nytt bur..
Jeg jobber jo i dyrebutikk, men har aldri vært borti såå store bur til den prisen! Har aldri hatt inne så store gnagerbur engang...
Jeg skal kjøpe meg hvertfall ett i sommer (må vente på ferie/skattepenger), og kanskje 2, hvis jeg føler jeg kan ta meg råd til det.. Ellers kjøper jeg et til senere, for jeg føler for litt større plass til begge kjønn, og guttegruppa mi måtte deles i 2, så trenger uansett nytt bur..
Jeg jobber jo i dyrebutikk, men har aldri vært borti såå store bur til den prisen! Har aldri hatt inne så store gnagerbur engang...
Hei.
Jeg har dette buret til mine jenter
Er superfornøyd, og det er de også.
Jeg har bare unge jenter i dette buret og har hatt rotter der fra de er 8 uker gamle. De har ikke kommet seg ut der. Kan jo ikke love deg at det ikke skjer deg, men det skal nok veldig mye til.
Mine er skikkelig nysjerrige og vil være over alt hele tiden. Hadde de kommet seg ut tror jeg nok helt sikkert at de ville det.
Det er et flott bur ihvertfall, lett å gjøre rent og rottene stortrives
Jeg har dette buret til mine jenter

Mine er skikkelig nysjerrige og vil være over alt hele tiden. Hadde de kommet seg ut tror jeg nok helt sikkert at de ville det.
Det er et flott bur ihvertfall, lett å gjøre rent og rottene stortrives

Søk etter bur på finn.no. Jeg fant mitt på 90x90x60 der inne, og med litt hyller, hengekøyer og oppfinnsomhet så har mine 2 piker mer enn nok å sysle med.. Og det kosta meg 300 kr, men jeg måtte vaske det grundig da.. Er rundt 1,5 cm mellom sprinklene så vidt jeg husker, men selv Luna som er ei lita jente kommer seg ikke ut der..