hengekøyene.

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
siva83
Hamstrer mat

hengekøyene.

Post by siva83 »

Jeg fikk en hengekøye av en venninne som er kjøpt inne på netbutikken. prøblemet er at det ene festet er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan kjøpe en lik krok til den? aner ikke hva kroken heter eller noe, bare hvordan den ser ut, og de fleste i butikken har slike kroker ser jeg. litt tungvint med sikkerhetsnål, må vaskes ofte,de tisser oppi der..
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

Send en PM til meg med beskrivelse av hengekøya og kroken, så skal jeg se hva jeg kan få til. :)
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Zilver

Post by Zilver »

Finn et gammelt putevar og riv opp å lag hengekøye... Er like effektivt om de får med seg en bit fleece eller noe annet å kroe seg nedi.. Enkelt å vaske eller kaste er det og... Koster bare en 10-20 kr for putetrekk på kid, og 40 kr for et helt fleecepledd som du bare kan klippe opp...

Sånn i tilfelle du ikke skulle få fiksa den andre:)

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

jeg bruker det sammen med litt ikea greier nå men de savner hengekøya NTF. Må imrovisere med sikkerhetsnål foreløpig, jeg vet ikke hva det er med den men de sover ikke i noen av de tingene jeg iproviserer med faktisk. 8)
Mai-Tai

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

NTFs hengekøyer er best! Mine rotter synes heller ikke at noe kan erstatte dem ;)

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

nei det er ikke for å reklamere for de jeg sier det, og i grunnen skjønner jeg ikke at de ser forskjellen på et stykke tøy.. kresne pelstryner. :roll:
Mai-Tai

Zilver

Post by Zilver »

*flire* Glad mine ikke er så nøye på det.. De purker overalt, uansett hva det er.. Men, hengekøya som er fora med ull er desidert favoritten da.. Men null peil på hva slags det er.. Fant den bare på butikken jeg...

Trybern

Post by Trybern »

Jeg sydde en hengekøye til rottene mine og de digger den!

Tok noe stoff og syddE

Marcus&Conrad

Post by Marcus&Conrad »

Vi klipte av et buksebein og festet det i buret, og de elsker den :) Men har kjøpt ordentlige hengekøyer nå da ;)

siva83
Hamstrer mat

Post by siva83 »

hengekøyene i buret er nå degradert. de brukes kun til å spise mat i. min lillebror laget et hus til de, med sikkert 600 spiker,skeivt og tungt men de sover der inne og trives godt der. Eneste er at inngangen (som vi syntes var stor nok) er litt for liten i deres øyne men de jobber daglig med å utbedre den og lage hullet større.. :spise:
Mai-Tai

Locked