Ting en kan ha i buret

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Sedra
Bygger bol

Ting en kan ha i buret

Post by Sedra »

Lurer på hva slags type tre verk jeg kan ha i buret til rottene, som ikke er skadelig for de. Hva er typiske nei-ting en har i buret og hva erfint for rottene?

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

Ta et lite søk på forumet her, og det vil dukke opp mye rart. ;)
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Zilver

Post by Zilver »

Om du har stort bur så stikk ned til akvarieforretningen i nærheten, og kjøp ei eller to mangroverøtter. De er steinharde så mine tygger i allefall ikke på dem. Får dem i forskjellige størrelser.

Sedra
Bygger bol

Post by Sedra »

Ok=) Tenkte også på sånne små huskelignende saker med speil på som fuglene har. Tror de hadde begynt å lure når de ser seg sjøl i ett speil:p

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

apropos fugler, tau og stiger til papegyer er populære her.
og mangroverøtter, ja. det trekker til seg tiss, men blir ikke ødelagt på andre måter. liker naturmaterialer, det ser fint ut og rottene digger det!
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Zilver

Post by Zilver »

Mangroverøttene koker du bare i en real kjele vann om de begynner å lukte for mye. Gjorde det med mine og de er helt fine igjen nå:)

Nei-ting i burene er vel plastikk, bomull, hjul.. Sikkert mer men va bare det jeg huska i farta :)

Sedra
Bygger bol

Post by Sedra »

HEhe, har hatt noen plastikkleker ja... De ble rimelig fort ødelagt. Men de har noen katteleker i plast som ikke er blitt gnagd på i det hele tatt:s Hu ene er virkelig glad i de små lekene med bjeller:p :lol:

Locked