mindre hyller?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Killa
Stjeler mat

mindre hyller?

Post by Killa »

Er det noen som vet om noen hyller som er i samme stil som Jennyhyllene, bare mindre? Jeg har et ganske høyt og stort bur (fear and loathing buret, der Cava, Hunter S og DrG bor) men problemet er at det blir vanskelig å sette opp trapper/rør til å komme seg fra hylle til hylle når Jennyhyllene tar halve veggen. Buret er forresten Scoiattoli 5, det er kanskje noen andre her som har det?
Cava, Tilde, Hunter S & Dr Gonzo

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Kennel har en type som er litt mindre og som har stiger i to lengder - last ned brosjyren så dukker det opp et stykke nedpå.
http://www.kennel-utstyr.no/zoo.htm
Ellers finnes det hjørneplater i tre, fra bittesmå til ganske store - men da har du et overflateproblem som må løses før bruk.
Anita

Killa
Stjeler mat

Post by Killa »

Tusen takk Anita!
Vet noen hvilke butikker er det som fører Kennel? Eller er det meningen man skal bestille det selv? Imorgen skal jeg inn til dyrebutikken i Strømstad og se om de har noe der. Der har de veldig billige bur også forresten. Han som eier butikken får stort sett flere % avslag fra levrandøren av hvertfall Ferplast. Jeg kjøpte mitt Scoiatolli for 2500 svenske der! Så det kan lønne seg å stikke til Sverige.
Cava, Tilde, Hunter S & Dr Gonzo

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Kennel er et veldig vanlig merke i Norge - de fleste butikkene har nok litt varer derfra og kan bestille. Mulig du kan finne tilsvarende av andre merker i Sverige - la oss høre om du finner noe spennende på turen :spise:
Anita

Locked