Nytt bur!

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Locked
Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Nytt bur!

Post by Hoyst_87 »

:) I dag har guttas nye bur kommet.. Et Jennybur! :) Gleder meg MAX til å innrede det til dem! :)

Noen som har gode forslag? Jeg har jo jennyhyllene og rørene og sovehus og sånt, men. Og hengekøye skal jeg vel alltids få til, tror jeg.. :P (må finne noe gammelt å bruke, først)

Men noen andre lure idéer?

*glede meg enda mer* :D
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Forresten, jeg har søkt litt. Men tenkte at hvis det var noen som hadde noen kjempelure tanker og oppfinnelser? :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Tomme esker som du kan klippe hull i? De må jo være litt mindre enn flytteesker :lol: f.eks tomme melke eller juicekartonger?
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

leker, stiger og tau beregnet på papegøyer :thu:
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Ailani wrote:Tomme esker som du kan klippe hull i? De må jo være litt mindre enn flytteesker :lol: f.eks tomme melke eller juicekartonger?
Ja, sånne bruker jeg mye, spes som sovehus. :)

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

lille lakris wrote:leker, stiger og tau beregnet på papegøyer :thu:
Har en sånn leketing beregnet på undulat eller noe sånt, den storkoser de seg med.. :)

Hoyst_87
varamedlem

Post by Hoyst_87 »

Jeg kom på en ting da, som faktisk var veldig lur og mye billigere enn dyre rør i butikken.
Det var hun som fikk Amana og Mitanni som fant det på.

Du tar en tom brusflaske, sånn 1,5liters, skjærer av bunnen og toppen, og henger en lang ståltråd igjennom, som du bruker til å feste 'røret' i buret med. De elsker det røret nå altså! :)

Så det skal gjøres I DAG! (typen tenkte å pante flasker i dag.. :P ikke snakk om!)

Locked