Er det noen som har erfaringer med dette buret til rotter? Det er 179 cm høyt og har en diameter på 117 cm. Altså er det ganske gedigent! Tror dere det kan bli for stort? Og har noen erfaringer med hvordan det er i bruk? Hva burde jeg tenke over før jeg kjøper det?
(Det siste bildet er med chinchillaer, tror jeg)
Jeg skal i så fall kjøpe det brukt, til en ganske grei pris tror jeg (1900 kr).
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Jeg skal i så fall kjøpe det brukt, til en ganske grei pris tror jeg (1900 kr).
Whoa, knallpris!!
Hvis sprinkelavstanden ikke er for stor og buret ellers virker praktisk å rengjøre og innrede, tror jeg at jeg ville slått til. Det blir kanskje litt stort til en rotte, men til en større flokk ville det sikkert vært knall.
Oooh, nå begynner jeg å klø i fingrene her! Er veldig fristet, men jeg må høre med søstra mi (som jeg skal flytte sammen med) om hun synes det blir for stort, og jeg må finne et sted å lagre det inntil jeg flytter ut.
Jeg har nå sendt mail til selgeren og spurt om sprinkelavstanden, og hvor dørene er og hvor store de er. Det gamle buret mitt (Scoiattoli Super) var skikkelig irriterende sånn sett. Små dører, og ingen på toppen. Kjempeslitsomt å innrede.
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur