Lakk til bur

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Lakk til bur

Post by heidiii »

På hamsterforumet er det noen som har kjøpt et litt stygt jennybur, og lurer på hva slags lakk som er trygt å bruke til lakkering av sprinkler. Noen her som vet?

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

søk på forumet, var nettop en tråd med det samme spørsmålet ;)
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Noen som bare gidder å si det? Det er flere treff på søk etter lakk, men veldig mange som ikke nevner hva slags type lakk ;)

Edit: Og i den andre relativt nye tråden om lakk blir det også referert til forumsøk :?

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

Det er fordi ingen av oss som er her daglig vet dette, og kan ikke svare deg. Derfor ber vi deg søke på lakk for å kunne få svar.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

hadde jeg vist det hadde jeg sagt det, deklager men har ikke peiling jeg..
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Da kan man bare si det da.
Ikke for å være kjip, men det er litt irriterende med denne konstante refereringen til søkefunksjonen - særlig når man ikke finner det man leter etter ved å faktisk bruke søkefunksjonen ;)

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

Ja de fleste gir jo gjerne svar på spørsmålene hvis man kan dette.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

hun missforstod kanskje får du kikky sier det veldig ofte så du burde kanskje skrive : vet ikke, sett om man kan søke etter det?

hun trodde kanskje du viste det

Mvh Silje
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Da beklager jeg, Kikky, for som Silje sa misforstod jeg. Ser så ofte her på forumet at folk refererer til søkefunksjonen når de egentlig kunne svart selv, og da trodde jeg at det var tilfellet her også :oops:

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

hehe nei, dette tror jeg faktisk er første gang jeg ber noen søke om noe ;)
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

beklager da blander jeg deg med noen. hehe ...
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Ingen her er forpliktet til å svare.Vi gjør det for å være hyggelig og for selv å ha det kjekt her inne. :D Av og til kommer de samme spørsmålene om igjen og dersom du da vet at det ligger tråder om dette fra før er det greit å tipse om søkeren.Mange har funnet mye nyttig på den måten.Det er jo bare for å være behjelpelig ;) Noen ganger kan man ha det litt travelt men vet det ligger gode svar om emnet fra før,og tipser om det.Det kan da ikke være noe å ergre seg over :hm: Blir litt skummelt her da.......... ;) Da jeg startet med rotter satt jeg lenge og koste meg med å gå bakover i trådene under de forskjellig emnene.PÅ bur for eksempel,leste sikkert flere år bakover og fikk masse informasjon :thu:

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Jeg har også sittet noen timer og lest gjennom tråder her, så det er ikke det. Og jeg vet også at ingen er forplikta til å hjelpe, for all del. Det er heller ikke sånn at jeg er sur for ikke å ha fått svar eller noe slikt. Men når jeg ser så mange som blir svart med at de bør søke litt rundt, så syns jeg noen ganger at det er litt vel slapt og giddalaust.
Jeg er mye på hamsterforumet (og andre hamstersteder), og siden jeg har en del erfaring nå, svarer jeg på langt flere spørsmål enn jeg stiller selv for å si det sånn. Hvis det er mange spørsmål om ett emne i en tråd, kan jeg henvise til enkelte artikler, nettsider e.l., men jeg ville ikke begynt å kun henvise til søkefunksjonen som svar. Evt. kan jeg finne en link til en tidligere tråd med relevant info.
Det gjør selvfølgelig at jeg må svare på en del spørsmål veldig mange ganger, men det syns jeg her helt ok, og jeg syns det er en bedre måte å møte folk på også. Men det er vel kanskje bare meg...

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Dyktig du da! :thu:

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Post by heidiii »

Det var ikke et fiske-etter-skryt-innlegg altså :)

Post Reply