Buret mitt:)
Moderator: Moderatorer
Buret mitt:)
Buret mitt er 40cm bredt (40+40+40+40 = ca omkretsen, bare at det er noen cm bredere oppe).
Buret er også 78 cm høyt=)
Det har også en hylle med mye myk hamsterbomull som brukes til sovested for begge rottene mine=)
Der er også doruller, vannflaske, matskål, kalkstein og saltstein=)
Hva er deres mening om det?=)
Buret er også 78 cm høyt=)
Det har også en hylle med mye myk hamsterbomull som brukes til sovested for begge rottene mine=)
Der er også doruller, vannflaske, matskål, kalkstein og saltstein=)
Hva er deres mening om det?=)
-
- River avispapir
Hmmm.. Litt lite kanskje, men du kan utnytte plassen bedre, med hyller, hengekøyer osv... ser litt sturselig ut nå 

Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com
http://miljams-tamrotter.piczo.com
viewtopic.php?p=80806#80806
Der er bilder:D
Hmmm.. Det er mye større enn det hun på Zoo anbefalte meg da.. Sikkert nesten dobbelt størrelse..!
Hmmm.. Det er mye større enn det hun på Zoo anbefalte meg da.. Sikkert nesten dobbelt størrelse..!
Søte rotterBabyLizz wrote:viewtopic.php?p=80806#80806

Det at det er større enn det hun på Zoo anbefalte deg har dessverre lite å si, da de som jobber i dyrebutikk som regel har null peil på rottehold. Jeg vil anbefale deg å kjøpe et større bur først som sist, så slipper du å se at buret blir mindre og mindre jo mer rottene vokser

Hun driver avl av rotter, og har hatt det i 20 år.. Men jeg vet ikke jeg:/ Jeg har et hamsterbur og et marsvinbur, så jeg skal få kjæresten min (som eeelsker å fikse og trikse med ting) til å sette de sammen med dette buret tenkte jeg=) Da blir det tre bur i ett, på en måte.. I alle fall to til å begynne med:) Marsvinburet er jo så lavt at det knapt nok er vits=)
Da er det ekstra rart at hun tipset deg til og til og med skaffe et enda mindre bur... Skremmende at en oppdretter gir slike tips :\
Om du setter dette buret sammen med et annet på en eller annen måte vil det sikkert hjelpe litt. Men det høres veldig kronglete ut, med tanke på burvask og skifting av strø, pluss innredning?
Jeg vil fortsatt råde deg til å kjøpe et større bur, så lenge du har pengene til det. Tror ikke du vil angre, og rottene vil få det bedre
Om du setter dette buret sammen med et annet på en eller annen måte vil det sikkert hjelpe litt. Men det høres veldig kronglete ut, med tanke på burvask og skifting av strø, pluss innredning?
Jeg vil fortsatt råde deg til å kjøpe et større bur, så lenge du har pengene til det. Tror ikke du vil angre, og rottene vil få det bedre

Har ikke penger til det akkurat nå, siden jeg nylig måtte ut med ti tusen kroner til hesten min.. Det vil si; foreldrene måtte det, pluss at jeg la til min lønning (3.000) til ham. Jeg vil med andre ord ikke be foreldrene mine om mer penger til dyrene før jeg MÅ.. Og de er jo ganske små enda disse rottene=)