Utmelding

Her får du svar på det meste om forumets funksjoner. Informasjon om forumet og forandringer kommer også hit.

Moderator: Styret 2019

anni

Re: Utmelding

Legg innav anni » 06 sep 2012, 01:11

Sånt er skikkelig kjedelig.
Vetrinærer som bare er inntressert i penger er kvalmt.
Du har som du sier vært veldig uheldig, både med helsen på rottene og ubrukelig vetrinær.

MissGuardian

Legg innav MissGuardian » 06 sep 2012, 01:18

Jepp.. Da er det bedre for meg å bare slutte helt, og (forhåpentligvis!) slippe dyr som aldri går 2mnd uten å måtte til dyrlegen..
Elsker rotter, men etter ca 3 år med rotter som er konstant syk....

anni

Legg innav anni » 06 sep 2012, 01:26

Skjønner deg.
Var i nesten samme siuasjon som deg for noen år siden, rottene var ikke så plaget med sykdom men jeg blir så ufattelig lei meg når noen av de dør. Da den siste døde bestemte jeg meg for å ligge rotteholdet på hyllen, solgte bur og alt utstyr, det var ganske mye.
Ca 1-2 år etter ble savnet for stort så da var det å kjøpe inn bur, utstyr og rotter på nytt.
Har i hvertfall bestemt at hvis jeg skal ta flere rottepauser så selger jeg ikke bur og utstyr en gang til, dyrt å kjøpe alt nytt.

MissGuardian

Legg innav MissGuardian » 06 sep 2012, 01:29

Hehe ser den :bleh:
Jeg må ha dyr, men jeg fikk rotter for jeg ville ha noe hundelignende når jeg ikke kunne få hund..
Nå kan jeg få hund når han vi har er borte..

Brukeravatar
Titovn
Markeringsbehov
Kjønn: Kvinne
Sted: Vestfold
Kontakt:

Legg innav Titovn » 06 sep 2012, 10:18

Kan dessverre ikke hjelpe deg med sletting av kontoen, men jeg vilbare si at det er trist at du slutter, men jeg har også full forståelse ut i fra din situasjon :cheer: Ogsåføler jeg veldig med deg ang uflaksen din med syke rotter og håpløs veterinær :trist: Men hvem vet, kanskje det passer bedre med rotter senere i fremtiden, med endret livssituasjon o.l.? :change:

Ønsker deg hvertfall lykke til videre og lykke til med fremtidig hund når den kommer! Rotter er fantastiske dyr, men i mine øyne er nok hund bedre :giggle: Så ja, lykke til, igjen! :party:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

MissGuardian

Legg innav MissGuardian » 06 sep 2012, 12:34

Takk :cheerful:

Brukeravatar
renya
Webmaster
Kjønn: Kvinne
Sted: Austafor sol og vestafor måne

Legg innav renya » 06 sep 2012, 12:49

Ser på saka!