Ja de er bare så søte :nottelling: Helt avhengige av hverandre, så ginger får mange pauser mens Leon er ute for å leke med Toledo :cheesy: Eller leke å leke fru blom.. Her kommer en bildeserie som demonstrerer adferdsmønsteret til Lèon
:cheer:
:aww:
:hæ:
Legger ut en film fra phpotosession :cheerful: Og ja jeg snakker med rottene mine, og ja det høres litt teit ut :nottelling: :bashful: http://www.youtube.com/watch?v=8QmhK06g2TY
Hvor gamle er de? Jeg går bare her og gleder meg til om litt over 1 mnd, da får jeg en nyyyy liten rottebaby! (Dem blir mest sannsynlig født til helga!). Lånte ut Buster, så han skal bli pappa! Hihihi! :party:
Så morro :cheesy: Foliè som er burmese (brun) på filmen er nå 1 år og 5 mnd, Fossil er nå 5 mnd den 22, og Kèvay er litt over 3 mnd (sånn fem dager over) :nottelling:
Jøss så kult:D Slenger med en video av hunden min som leker :cheesy: Hun tror tydeligvis at å leke betyr å sparke bamsen bort :nottelling: Dumme dumme hund :peewaggle: Og ja hun er veeeldig valp ennå, så er ikke så lydig :bashful:
Jepp nettopp det de er :cheeeers: Skikkelig gromme :nottelling: nå skal jeg lage nytt bur til hamsteren, men masse gøy inni:) Og masse greiner fra hagen å sånn :party: Vi har pæretrær, og de er jo ikke giftige :boing: