Karma`s Rotte rede :D
Moderator: Moderatorer
Re: Karma`s Rotte rede :D
Du tar bare så altfor fine bilder, Tora! Digger dem alle sammen! Det er så man får lyst til å strekke ut hånda og kose på de skjønne tottene gjennom skjermen :giggle:
Gjespebildet av Castor var spesielt flott, synes jeg! :kisses:
Du er bare snillere enn snillest, så fantastisk at du lar tippeliga-jentene bo hos deg så de tidligere eierne kan komme å hilse på! :dån:
Gjespebildet av Castor var spesielt flott, synes jeg! :kisses:
Du er bare snillere enn snillest, så fantastisk at du lar tippeliga-jentene bo hos deg så de tidligere eierne kan komme å hilse på! :dån:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
ja stakkars. de var så lei seg. de kunne betale dyrlege og alt de trengte. de var så glade i dem:(
:trist:
Vips har blitt så stor! Savner lille frøkna... Har du landet med noen farge på hun?
-
- Gammelrotte
Tusen takk alle sammen :nisseglis: Ja de er fryktelig søøte. I går skulle jeg inn fra rottebua etter å vært der i 4 timer, men så ligger Giglypuff og sover inntil låret mitt og popper og knasker som bare det. Så da ble jeg sittende i en time til :klaskepanne: Det er så lenge siden jeg har hatt Giglypuff ute aleine, så det var skikkelig koselig å nusse litt på ho igjen :kisses: Robert filmet litt så jeg skal se om ikke jeg kan få lagt den ut.
Amidala var også ute og sovnet på fanget mitt mens hun poppet øyne, skikkelig kosegris. Man merker tydelig på begge jentene at de har blitt mye håndtert og har fått mye oppmerksomhet. Leia synes mine jenter er helt supert, men Amidala var sinna og virket veldig lite komfortabel med situasjonen. Jeg la merke til at hun var opphovnet rundt underlivet men tenkte det bare var løpetid, men Hun var like hoven dagen etterpå. Så vi turte avgårde til vett i går og fant cyste på livmoren hennes :trist: Så nå får jeg nok besøk av eierne, så de får sett hun litt før hun reiser. Men hun er frisk og fin, like sosial som man kunne ønske fra en selskapsrotte, og virker ikke til å ha noen smerter foreløpig. Så jeg håper hun fremdeles har en god tid igjen, men hun får bo alene sammen med Leia og skal slippe noen flere introduksjoner :cheerful:
Jeg har fremdeles ingen anelse hva Visp er nei :crazy: Men noe innenfor "silvercinnamon, merle, perle" spekteret er det iallefall. Jeg finner nok bare ut av det hvis jeg testparrer, og ser hva resultatet blir..
Amidala var også ute og sovnet på fanget mitt mens hun poppet øyne, skikkelig kosegris. Man merker tydelig på begge jentene at de har blitt mye håndtert og har fått mye oppmerksomhet. Leia synes mine jenter er helt supert, men Amidala var sinna og virket veldig lite komfortabel med situasjonen. Jeg la merke til at hun var opphovnet rundt underlivet men tenkte det bare var løpetid, men Hun var like hoven dagen etterpå. Så vi turte avgårde til vett i går og fant cyste på livmoren hennes :trist: Så nå får jeg nok besøk av eierne, så de får sett hun litt før hun reiser. Men hun er frisk og fin, like sosial som man kunne ønske fra en selskapsrotte, og virker ikke til å ha noen smerter foreløpig. Så jeg håper hun fremdeles har en god tid igjen, men hun får bo alene sammen med Leia og skal slippe noen flere introduksjoner :cheerful:
Jeg har fremdeles ingen anelse hva Visp er nei :crazy: Men noe innenfor "silvercinnamon, merle, perle" spekteret er det iallefall. Jeg finner nok bare ut av det hvis jeg testparrer, og ser hva resultatet blir..
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
Visp + Jack = sant :kisses:torasrotter wrote: Jeg har fremdeles ingen anelse hva Visp er nei :crazy: Men noe innenfor "silvercinnamon, merle, perle" spekteret er det iallefall. Jeg finner nok bare ut av det hvis jeg testparrer, og ser hva resultatet blir..
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
-
- Gammelrotte
:cheeeers:
Niana wrote: Visp + Jack = sant :kisses:

-
- Gammelrotte
Bilder! For en overraskelse :nisseglis: Jeg burde kankje få knipset litt visp også
Barnabus fra Helene :cheerful:

Skraber og Barnabus

Acorn

Thomas <3

Wallypop

Rohan fikk denne pappesken (egentlig fikk alle den, men det var Rohan uenig i), og jeg sverger at han satt oppi den eska og kikket ut iallefall i de 4 timene jeg var der, og sikkert etter jeg hadde gått inn og :giggle: Han elsket den!

Skreller slapper av på kanten av sitt rike

Skreller og Barnabus

Barnabus

Obsidian

Thomas

Wallypop og Skreller

Huslkje, Wally og Skreller

Barnabus fra Helene :cheerful:

Skraber og Barnabus

Acorn

Thomas <3

Wallypop

Rohan fikk denne pappesken (egentlig fikk alle den, men det var Rohan uenig i), og jeg sverger at han satt oppi den eska og kikket ut iallefall i de 4 timene jeg var der, og sikkert etter jeg hadde gått inn og :giggle: Han elsket den!

Skreller slapper av på kanten av sitt rike

Skreller og Barnabus

Barnabus

Obsidian

Thomas

Wallypop og Skreller

Huslkje, Wally og Skreller

-
- Gammelrotte
Anyanka <3

Hvordan kan man motstå dette her? Det er ingen som ser så søte ut som Verona <3

Skraber <3

Koser^^

Sover litt på hodet mitt jeg!

Danny boy!

Barnabus

Verona og den lille kulen hennes, som heldigvis vokser veldig sakte.

Hvordan kan man motstå dette her? Det er ingen som ser så søte ut som Verona <3

Skraber <3

Koser^^

Sover litt på hodet mitt jeg!

Danny boy!

Barnabus

Verona og den lille kulen hennes, som heldigvis vokser veldig sakte.

Fine bilder :cheerful: å naken rotter er virkelig spesielle altså :naked: mange av de har veldig mye sjarm
Så utrolig nydelige :lovey:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Vakre, vakre bilder av vakre, vakre rotter :kisses: Igjen! :giggle: Tusen, tusen takk for at du gir oss så mange herlige øyeblikk med bildene dine! :happy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Aaaw. Anyanka og Skraber. :lovey:
Gleder meg til jeg får dem hit. Nydelig hele gjengen, Tora! :dån:
Gleder meg til jeg får dem hit. Nydelig hele gjengen, Tora! :dån: