Her kommer noen bilder fra jenteburet.
Alle rottene fikk poteter med fiskeboller og reker
Bunnstrøet er biobase som er laget av hemp. Dette inneholder eucalyptus som dreper bakterier. Vi kjøpte det hos Lux Rotter (Miss Sofie) da vi var i Danmark og hentet Samoa.
Mamma-Mus er ikke med på bildet for hun løp fremdeles løs i stuen.
Hun er mor til jentene fra mitt B-kull: Rulten, Pinglen, Pipestrip og Mini-mini-Gett (Boss og Josefine som ikke bor hos meg. guttene: Grevlegutt, Flekken og Remy (som ikke bor hos meg) og de 5 andre fra kullet) (og bestemor til Mìra og resten av kull C)
Fnys og Grevlus er søstre (fra dyrebutikk, Imazo rotter)
Bethari er mor til mitt C-kull: Mìra (Martine og Nixi som ikke bor hos meg. guttene: Kelèt, Zorro og Marvel (som ikke bor hos meg))
Først et bilde gjennom sprinklene
Mìra er under dokassen, Bethari er nærmest i venstre hjørnet. Den svarte er Rulten, black hooded lengst vekke er Mini-mini-Gett, black hooded med stripe på siden er Pipestrip, husky til høyre er Grevlus og husky mellom Pipen og Rulten er Pinglen
Bakerst til venstre er Mìra, før henne er Rulten, foran der igjen er Bethari. Så ser dere rumpen til Grevlus, til høyre for henne er Pipestrip, og bakerst til høyre er Mini-mini-Gett.
Nærmest til venstre: Pinglen, ved siden av henne Pipestrip med hemp i fjeset

. Bak de er Bethari, så Rulten og Mìra. Fnysen er inne i den røde nettingen og Grevlus er bakom der igjen
Venstre nærmest: Bethari, husky til høyre for henne: Pinglen, black hooded til høyre: Pipestrip, så husky igjen: Grevlus, lys husky ved siden av: hennes søster Fnys, lengst bak i bildet: Mini-mini-Gett, under doen: Mìra, black eubk: Rulten
Nærmest venstre: Pinglen sin rompe, ved siden av Pipestrip sin rumpe. Bak de: Bethari, bak henne: Rulten, inne i nettingen: Fnys, bakerst Mini-mini-Gett.
Pinglen (1 år og 4 mnd), Bethari er uklar bak henne
Bakerst: Mìra vasker seg, foran henne: Rulten, foran henne: Bethari, fremst: Grevlus (rumpen), til høyre for henne: Pipestrip, bak henne: Grevlus, bak ved siden av Mira: Mini-mini-Gett, Fnys fremdeles i nettingen.
Pipestrip med hemp på hodet