Da var endelig Kippe i hus, og han er en helt fantastisk liten rottegutt! Introduksjonen med de 8 andre hannene i hjemmet gikk som om de hadde kjent hverandre hele livet! :cheerful:
Kippe er vanvittig nysgjerrig og kontaktsøkende, og hvis han fikk velge selv, tror jeg han helst ville ha flyttet opp i hetta mi, hvor han tilbringer mesteparten av tiden når han er utenfor buret! For øyeblikket ligger han i den ene hengekøyen i buret sammen med Joey å gnisser tenner :kisses:
Her er søte gutten
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3 Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Nå har Kippe blitt ordentlig hjemmekjær :cheerful: Han har blitt en stor og viktig del av familien. Morsomt å se hvordan han hele tiden skal prøve å banke de andre som er 10 ganger større enn han! Men han vinner som regel..., for de andre syns at han er kjedelig og vilter og altfor plagsom :roflmao:
FLYYYYTT DEG, DU FÅR IKKE NOE VANN!!!
OK, GREIT DA, VI KAN DELE..!
OGSÅ EN STOR TAKK TIL OPPDRETTS-MAMMA FOR DEN NYDELIGE TRØYEN MIN
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Noen nye bilder av lille engelen min..=) kippe er veldig glad i frukt, finner han alltid oppi fruktbollen
:kisses: :kisses: :kisses: :kisses: