Anniken`s Rottebarn <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Anniken`s Rottebarn <3

Legg innav wollf » 31 mai 2012, 22:22

det er bestillt en minke gutt, litt hvite hår vil det være pga han er husky;)

utmeldt

Legg innav utmeldt » 31 mai 2012, 22:27

Bilde
Bilde for å ilustrere fargen hans :cheer:

Ja han er nok Mink da ja :wink: :peewaggle:
Bare jeg som har sett på fryktelig mørke og veldig brune bilder av mink , men det kommer nok av at han er husky som du sa på FB :cheerful:
Takk :ratgreen:

Brukeravatar
Vitania
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Vitania » 31 mai 2012, 22:33

Dette ligner mye på pelsen til Nilus, Marlen. Bare at Nilus er mye hvitere da han sikkert er eldre.
Men underpelsen har ca samme farge.

Nydelige gutter, Anniken! :cheer:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

utmeldt

Legg innav utmeldt » 31 mai 2012, 22:36

Takk Vitania! :ratgreen:
Nilus er jo også bare sååå nusselig!!! :dån:

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 31 mai 2012, 22:42

har du anniken på facebook? anniken kan ikke du legge ut bildet her?

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 31 mai 2012, 22:43

så du la det ut nå ja. da er han nok mink din også vitania. han så bare så blå ut på de bildene du la ut

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 01 jun 2012, 11:04

ut i fra det jeg tenker så er guttene rundt 3 mnd.
med tanke på alder og at de er så tamme styrker dette bare min misstanke om at imazoo bruker private oppdrettere i sverige for å hente inn rotter som er spesialbestillte.
ingen rotte bor på imazoo til de er 3 mnd og ingen blir så tamme etter så lang tid

utmeldt

Legg innav utmeldt » 01 jun 2012, 22:15

Nei de er hakket tamme til at jeg tror de kommer fra Imazo-fabrikken, de er ikke glad i kontakt og søker oss ikke opp slik som jentene fra deg, men de hyler ikke og spreller ikke når vi løfter dem, De løper heller ikke galning i buret når vi vil ha tak i dem og de lukter på henda og viser intresse men det er jo såklart litt skummelt :nottelling:
I går kom Howard ut i hånda mi, virka som at han liksom skulle teste meg litt ut, for han gikk sånn frem og tilbake flere ganger :kiss:
Alder kan jeg ikke si så mye på, men jeg synes de virker til å være på samme alder som Breksje og Asphalt mtp strl og oppførsel, de er langt ifra så voksne i oppførsel som fred benny som er ca 4 mnd.
Men her er jeg langt ifra noen ekspert! skal snakke med butikken, kansje de har fødselsdato på dem :ratgreen:

Jeg har også merka at de er litt tynne, har nok ikke blitt allverdens med godbiter og næringsrik mat på dem, men det blir å komme seg :cheer:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 04 jun 2012, 07:47

Idag skjer det litt i vår lille rotteverden, først en lei nyhet: Vi skal til dyrlegen kl 11.45 med Muffin, Tula, Darla og Pumpan slik at de kan vandre over regnbuen :sob:
Årsakene er at Tula og Muffin har fått alt for store kuler og jeg velger å avlive før det enten går hull eller de begynner å hemmes av det. ser at det ikke er noe greit for dem å gå med store kuler, det er leit for dem å klatre og de får ikke plass i sputniken alle sammen lengre. :trist2: Jeg velger å ikke operere Muffin fordi svulsten vokser så utrolig raskt og mest sansynligvis vil komme tilbake ifølge vet.
Pumpan vet dere alle hvorfor vi må gi slipp på og Darla avlives pga atferdsproblemer, har jobbet med henne nesten hver dag siden 27 oktober 2011 og hun har ingen framgang hittil. Hun har angrepet meg og sambo ved flere anledninger så vi har besluttet at det nok er best for henne å få slippe da hun neppe kan ha det noe godt med segselv :worry:
Dette er avgjørelser jeg og sambo har snakket mye om og vi ønsker ingen innspill på våre valg da dette er det som føles mest riktig for oss :jepp:

Så har vi hatt intro mellom smågutta og Fred Benny som gikk over all forventning!! :bravo:
Inga busting av pels,eller sinna knattring med tenner eller noe som kunne antyde at Fred Benny ikke likte de små :grin: Han la dem på rygg en gang hver og ferdig med det , jeg håper introen i morgen går like glatt slik at de snart kan flytte sammen nede i RSen :peewaggle:
Valgte å ikke sette dem sammen i dag pga at Vince starta å stress-bæsje litt bløtt i slutten av introen og pga at jeg ikke klarer flere tragedier. heller safe than sorry :smile:

Vince og Howard ser ut til å stortrives hos oss , de har begge fått kulemager pga all den gode maten og Howard har funnet sin yndlingsaktivitet: nemlig lek med kloa til mor :rofl:
Vince er enda litt engstelig men han ligger gjerne på nakken eller inni gensern å hakker tenner og popper øyne :aww:

Småjentene vekser og trives og har en meget velfungerende flokk med lille Delfia som Alfa :nottelling:
Jeg ser fram til mange morsomme og gode stunder med dem og de andre gjenværende rottene mine :kiss:

Ha en fin dag alle sammen! :ratgreen:

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 04 jun 2012, 21:24

Kondolerer så masse med Muffin, Darla, Tula og Pumpan, aldri lett det der men jeg syns det er bedre
å la de slippe enn å la de få lide og vi er for egoistiske til å se at de har det vondt med seg selv,
varme klemmer fra oss i RotteHeimen :armeklemmer:

Og, godt det er gode nyheter også, og ikke bare nedturer,
tommel opp for bra intro, og det går seg nok til etter flere intro turer :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Legg innav WillyWonka » 04 jun 2012, 21:31

Kondolerer så masse. Leit å høre, men er nok sikkert det beste for dem :klem:

Lykke til med Intro :D Krysser fingrene for at det ordner seg :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Legg innav utmeldt » 05 jun 2012, 07:27

Tusen takk for kondolasjoner, det var utrolig tungt å si farvell, men jeg valgte å gjøre det før det ble vondt for dem, vil ikke at barna mine skal lide :worry: Jeg vet jo at de ikke kunne hatt det bedre en hos meg så de har iallefall fått et verdig liv etter at de kom hit og nå en verdig slutt :jepp:

Jaaa, jeg er så glad for at det gikk bra mellom Fred Benny og de små :peewaggle: Endelig skal han også få seg kompiser :aww:

Klemmer tilbake! :klem:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 23 jun 2012, 22:52

I dag har vi vasket bur og rottene fikk litt kake fra bursdagen min i går! :party: Fikk i den anledningen filmet et nyvasket "småjentebur" og tatt noen få bilder :cheesy:

Desverre så ble kaka mindre interessant når jeg åpna buret :giggle: :sarcastic:

Bilde
Ny vasket og ny innredet bur :grin:

Bilde
Asphalt, Fjotli og Breksje nyter kaka :yumm:

Bilde

Bilde
Delfia ville også ha litt kake :spise:

Så en film , men please ta ned lyden for jeg prater fælt i bakgrunnen og høres helt gal ut :nottelling: :crazybonk:

http://www.youtube.com/watch?v=Ik_Y0TgX ... e=youtu.be

Brukeravatar
HeleneH
Betarotte
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Legg innav HeleneH » 23 jun 2012, 22:54

Så herlige :kisses: Hvor mye veier jentene dine fra Steinkullet nå??
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

utmeldt

Legg innav utmeldt » 23 jun 2012, 22:58

Takk :grin: Breksje veier ca 230 gram og Asphalt veier ca 210 gram, hva ligger tillitt på? :cheer:

Gå tilbake til «Bildegalleri»