Anniken`s Rottebarn <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
HeleneH
Betarotte
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Re: Anniken`s Rottebarn <3

Legg innav HeleneH » 23 jun 2012, 23:00

Tillitt veier 225g akkurat nuh :)
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

utmeldt

Legg innav utmeldt » 23 jun 2012, 23:01

Da er jo hun og Breksje ganske nærme hverandre i vekt :cheerful:

Brukeravatar
HeleneH
Betarotte
Kontakt:

Legg innav HeleneH » 23 jun 2012, 23:05

Jepp! Men Tillitt er ganske slank, hun har omtrent samme kroppsfasong som Pinky, litt lang og smal :
Helene

Navistar's Rotteoppdrett

utmeldt

Legg innav utmeldt » 23 jun 2012, 23:09

Ja Asphalt og Breksje er også slanke og fine jenter :grin: Men Asphalt hakket slankere en Breksje da, men hun kommer nok etter :cheerful:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 24 jun 2012, 23:03

Fant på en ny (vel ny for meg) lek med Howard og Vince :cheesy:

http://www.youtube.com/watch?v=f3AoOxP9 ... e=youtu.be

Håper dere liker :grin:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 10 jul 2012, 00:22

Nå veier breksje 286 gram :boing: Føler meg sikker på at hun blir å nå 300 før 10. August :cheer:

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 10 jul 2012, 00:28

Herlig :cheesy:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Legg innav utmeldt » 10 jul 2012, 01:31

Jaaa :cheerful:
En stund trodde jeg hun aldri ville gå nok opp i vekt for det gikk så utrolig sakte og jeg hadde så dårlig vekt, men nå ser det ut som at hun har skjønt tegninga , eller så ser jeg det bare bedre pga bedre vekt :nottelling: :grin:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 06 aug 2012, 20:25

Jeg er tilbake! :narr:

Da har vi vert uten nett en stund, men nå er det midlertidig tilbake så jeg skal prøve å sette meg inn i hva som skjer her inne iløpet av noen dager :cheerful:

Her har vi hatt det fint , kosa oss mye ute med Heike og bare tatt livet med ro, spist masse god mat og bare sløva og kosa oss :boing:

Rottene har det supert nå som mor kjøper inn så mye god sommermat og mesker seg med left overs fra grilling ol. :nottelling:
De har jo også fått nye hengekøyer som mor har laget og alt er bare velstand i alle bur :peewaggle:

Dyrlegen fant ikke midd eller lus på Marco, og pelsen hans er i tipp topp stand igjen, men jeg blir å dra tilbake for å forlange en middkur for å være på den sikkre siden :grin:

Også har vi jo parring om ikke så lenge, rundt den 20 blir Marco og Breksje å settes sammen , er litt avhengig av når hun får løpetid :wink:
Vi gleder oss masse og begynner å få fult opp av reservasjoner, men det betyr ikke at det ikke er vits å sende meg mail, tvert om! Vi selger til de vi føler passer seg best uansett hvor mange som sender reservasjonsmail , og finner vi ingen som passer, ja da beholder vi alle selv , men det skal nok ikke være noe problem å finne gode hjem til småtrolla her inne :grin: :wink:
Vi har også bestemt at vi beholder 2-4 unger av kullet selv :cheesy:

ok denne oppdateringa ble litt "random" men slik er jo livet også da, iallefall for meg :crazy:

:kisses: :kisses: :kisses:

Ha en super sommer videre folkens!

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 06 aug 2012, 20:30

Herlig, heldige rotter :cheerful:
Det blir spennende, mend kull, blir morsomt å følge med på :cheesy:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Legg innav utmeldt » 06 aug 2012, 21:18

Tihi! Tror de koser seg ja :nottelling: :love:

ååh, jaah, jeg gleder meg maks til å vise dere småtrolla :peewaggle:
Blir veldig spennende å se om Marco vil være interessert og om han enda har sædkvaliteten på plass :grin:

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 07 aug 2012, 00:46

Høres ut som både dere og alle firebeinte har hatt en fin sommer, da! :cheer: Gleder meg til å følge med på parring/kull, blir spennende! :happy:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

utmeldt

Legg innav utmeldt » 07 aug 2012, 17:09

ja vi har hatt en fin sommer på tross av litt drittvær :cheerful:
Jeg synes også det er utrolig spennende, litt merkelig å tenke på at min baby skal få babyer :cheer: Gleder meg til å vise dere hva vi får til :boing:

Nå er jeg endelig med på hva som har skjedd her inne mens jeg ikke har hatt nett, tok 3 timer å lese gjennom alle trådene men nå er jeg iallefall oppdatert :change:

Brukeravatar
HeleneH
Betarotte
Kontakt:

Legg innav HeleneH » 07 aug 2012, 17:35

Spennende med babyer :) Hvor mye veier Breksje nå? Tillitt veier bare 260g, og hun er ikke noe spes interessert i mat haha. Hun kan få en kjøttbit, men legger den bare fra seg og lurer på hva mer jeg vil :nottelling:

Navi for forhåpentligvis søte små i midten av August hvis hun har tatt seg. Blir mitt første kull og så vi er veldig spente her og :cheerful:
Helene

Navistar's Rotteoppdrett

utmeldt

Legg innav utmeldt » 07 aug 2012, 17:50

Breksje ligger på 297 gram nå som jeg har slutta å gi dem babygrøt, men hun var oppe 302 gram for litt siden :nottelling: :cheer:
Hun er et matvrak! hun eter alt hun får og når hun er ferdig skal hun ta ifra de andre det de har også, det blir aldri nok mat på Breksje ifølge hun :roflmao:

Ja vi begge driver jo med grunnmuren av oppdrettene våre, er utrolig spennende og litt skummelt også synes jeg :cheerful: gleder meg til å se babyene til Navi, de blir nok råpene :boing:

Gå tilbake til «Bildegalleri»