Anniken`s Rottebarn <3

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Anniken`s Rottebarn <3

Legg innav utmeldt » 14 aug 2012, 20:52

For en stund siden tok jeg noen bilder av rottene hver for seg og med litt bakgrunn og annet stasj, de ble ikke proffe men heller ikke så ille som de kunne blidt :nottelling: Så nå når jeg så at jeg ikke hadde postet dem her inne så måtte jeg jo gjøre det for feedback :cheerful:
En ting er iallefall sikkert feedback eller ikke, jeg trenger bedre kamera :giggle:

Så her kommer de, og jeg tenker vi skal begynne med jentene også gå videre til gutta for fred benny har et søtt bilde som jeg vil spare til slutt :happy:

Ratrace Breksje

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Ratrace Asphalt

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Fjotli

Bilde
Her ser hun helt sprengt ut, men det er nok fordi jeg tok bilde når hun klødde seg :klaskepanne:

Bilde

Delfia
Det ble få bilder av både delfia og Fjotli fordi de absolutt skal løpe avgåre og er ikke NOE interessert i å sitte stille for kamera, her har de mye å lære fra jentene fra Ratrace :grin:
Bilde

Bilde

Vendel

Bilde

Bilde

Bilde

Marco
Bilde
Bilde
Bilde
ikke så fint bilde men jeg bare elsker nesa hannes på dette bildet, DET nesegrevet :nottelling:

Howard Moon

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Vince Noir
Vince er også vanskelig å ta bilder av så han må bestikkes med godbit for å sitte stille, noe som ikke altid resulterer i så bra bilder :suspicious:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Fred Benny AkA Beveren min
Fred benny er så utrolig søt og fin og han virker til å ha dette innebygde som gjør at han tar seg godt ut på bilder, desverre har jeg ikke godt nok kamera til å vise han i all sin glans men her er nå det jeg fikk til :flau:

Bilde
Bilde
Bilde

Da håper jeg dere liker bildene, og at de ikke er alt for elendige :nottelling:
jeg setter stor pris på ros og ris for å kunne forbedre bildene mine :grin:

Enjoy! :danse:

Brukeravatar
HeleneH
Betarotte
Kjønn: Kvinne
Kontakt:

Legg innav HeleneH » 16 aug 2012, 13:13

Så herlige rottene dine er :) Asphalt er så skjønn :kisses:
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Vicky
Omegarotte
Sted: Stavanger

Legg innav Vicky » 16 aug 2012, 14:10

Jeg likte vendel :kisses: Han ligner min Pulver, og han er en deilig kosegris uten hormoner :thhpt:
Alle var flotte, og jeg synes ikke du kan klage på bildekvaliteten, der er stress å ta enkeltbilder uansett hvilket kamera man bruker :wink:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 16 aug 2012, 20:03

HeleneH skrev:Så herlige rottene dine er :) Asphalt er så skjønn :kisses:

Tusen takk :boing: Jeg er helt forelsket i dem alle mann , men Asphalt som ser så vergeløs ut har en spesiell plass i hjertet mitt :nottelling:

Vicky skrev:Jeg likte vendel :kisses: Han ligner min Pulver, og han er en deilig kosegris uten hormoner :thhpt:
Alle var flotte, og jeg synes ikke du kan klage på bildekvaliteten, der er stress å ta enkeltbilder uansett hvilket kamera man bruker :wink:

Tusen takk :grin: hehe så morsomt at de ligner! Vendel er en av de beste rottene mine nå som han har roet seg, han hadde en mnd der han var veldig hormonell og jaget broren sin rundt i buret ,slik at vi måtte skille dem, men nå bor de sammen og alt er bare velstand som når han kom hit :happy:
Jeg lurer på om at det var dette med å skifte hjem fra et sted der de var vant til at de var de eneste rottene i huset, til å komme hit med en haug av jenter som sender så lokkende dufter rundt i huset :rofl:

Kan være at jeg stresser litt med bildene mine ja, men det er jo fordi dere gir meg så god konkuranse :wink: og jeg må jo minst være like god, eller iallefall prøve på det :giggle:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 24 aug 2012, 06:50

Det har vert en actionfylt natt hos oss :boing:
Vi har vært vitne til endel parringer nellom Marco og Breksje og nå er tiden inne for å vente og se :cheerful:
Det tok litt tid før Marco skjønte helt hva han skulle gjøre og stakkars Breksje sto dær så håpefull og spratt rundt for å få han interessert. Det tok litt tid, men når han først skjønte hva han skulle gjøre og fikk det til så tok kvelden seg opp for Breksje og de ser ut til å ha blitt ganske gode venner iløpet av natten :grin:

I dette øyeblikk sitter Marco å eter salat mens hans fru spretter enda håpefullt rundt og har absolutt ikke tid for noe latterlig salat :nottelling:

Ellers har vi hatt Døgnvill festival her i Tromsø, og i år bor vi rett nedenfor festivalområdet så vi trengte ikke betale noe for å høre musikken :grin: Det er masse gamle kjente artister som Shaggy , Petshop boys og aqua som spiller :nottelling:
Vi fikk med oss shaggy i dag, og jeg må si jeg ikke er særlig imponert over evnen til å synge med av Tromsø's befolkning :thhpt: Ingen var med på refrenget enda han peika mikrofonen ut til bublikum, way to show enthusiasm, right? :klaskepanne:

Jaja, vi kosa oss nå iallefall på platten med en kald en og live musikk , og det er alt som teller :glise:

anni

Legg innav anni » 25 aug 2012, 18:15

Nydelige bilder :kisses:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 25 aug 2012, 21:58

Tusen Takk :cheerful:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 30 aug 2012, 19:05

Hei alle sammen, ville bare si hadet til dere som jeg setter så utrolig pris på :worry:

Jeg blir desverre ikke å være mer på forumet i framtiden, bare innom nå og da for å kjike litt kanskje.
Og etter at Breksje har hatt sitt kull har jeg bestemt meg for at jeg bare skal holde rotter som kjæl.
Jeg kunne ønske jeg kunne fortsette for jeg har både kjempelyst, plass, tid og råd til å drive oppdrett, men pga uenigheter ser jeg ikke at dette blir noe hyggelig eller enkelt i det hele tatt. Jeg ser ikke for meg hvordan jeg skal få kommet meg på treff og hentet nye rotter slik som det er nå. Jeg har fryktelig lyst til å komme på treffet i Bergen, men jeg ser virkelig ikke for meg at det blir noe hyggelig så da lar jeg vær, selv om at det er veldig kjipt at den som gjør noe riktig skal lide for det...

Jeg vil fortsatt bli å treffe på FB for de som er venn med meg der, og hvem vet kanskje jeg kommer tilbake dersom ting endrer seg :cheerful:

For oppdateringer ang kullet kan jeg mailes, ringes eller man kan følge med på hjemmesiden og FB. Det vil komme en tråd på fødte kull også når den tid kommer :cheer:

Ønsker dere alle alt godt i framtiden! Lev vel til vi snakkes igjen mine venner :trist2: :kisses:

Brukeravatar
Niana
Alfatryne
Sted: Oslo

Legg innav Niana » 30 aug 2012, 20:03

:gasp: Dette var jo trist og overraskende. :sorry:
Jeg har forståelse for at ting i livet kan bli endret og vanskelig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du må kutte ut forumet. Du har mange venner her, vi kommer til å savne deg masse om du ble borte fra oss :grine:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Brukeravatar
sanca
Alfatryne
Sted: Krokstadelva

Legg innav sanca » 30 aug 2012, 21:10

Leit og overraskende, Anniken! Håper du ombestemmer deg, jeg da, både med tanke på rotteoppdrettet og forumet, alltid lov å snu :wink: Skjønner at du er veldig såret og lei deg nå for noe, håper tiden vil lege noen sår :sadpace:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

anni

Legg innav anni » 30 aug 2012, 21:16

Trist å høre Anniken.
Er enig med de over å håper du ombestemmer deg og blir.
Uenigheter må det gå ann å rydde opp i, ingen skal bli nødt å føle at man må trekke seg fra gruppen, det er ikke riktig.
Jeg vil også savne deg, ditt gode humør og fine bilder.

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav WillyWonka » 30 aug 2012, 21:48

hmm. Det var da trist. Veldig kjedelig om du har blitt utsatt for noe som gjør at du ikke lengre føler du vil være en del av "rotteverden" :)
Ønsker deg masse lykke til uansett hva du velger å gjøre videre, men håper jo å kunne se deg i diskusjoner på forumet ved senere anledninger :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Legg innav utmeldt » 31 aug 2012, 11:01

Takk for fine ord alle sammen, jeg er utrolig lei meg for at det har blitt slik som dette :trist2:
Jeg er så utrolig glad i dere alle sammen og det blir vanskelig og holde seg unna, men det er nok det beste , jeg tørr rett og slett ikke annet, føler at det ikke er plass til meg mer pga en person, noe som gjør veldig vondt for jeg trives utrolig godt her sammen med dere :grine:

Men jeg er enda på FB så dere som vil holde kontakten er hjertelig velkomne til det, det vil jeg sette stor pris på :kisses:

utmeldt

Legg innav utmeldt » 15 sep 2012, 13:44

Breksje sine bebiser kom i natt :boing:
Vi har ikke sett så mye på dem enda, hun vil ikke komme ut av huset, men vi har sett et par reker når vi løfta litt på lokket til skoeska og vi hører dem veldig godt :cheer: Vil ikke at hun skal spise dem elns så presser meg ikke på, Får se om hun er mer villig til å la oss hilse på i morgen :jepp:

anni

Legg innav anni » 15 sep 2012, 14:29

Gratulerer så mye med babyene :klem:

Gå tilbake til «Bildegalleri»