Jeg har ikke fått tatt noen veldig gode bilder enda, men jeg legger ut litt allikevel, har så lyst til å vise dem fram :nottelling:
Her ligger de sammen i hengekøya i reserveburet, mens jeg vasker det store:

Her har de en kosestund sammen med datteren min på morningen i dag:

De to brødrene er 6 uker gamle, og de er helt like bortsett fra ørene. Nicolai er toppøret og Lucas dumbo. Litt i tvil om pelsfargen deres. Kan være silverfawn... Fargen på oversiden vises greit på bildet her, undersiden av kroppen deres er hvit, og de har røde/rosa øyne.
Sånn ser buret ut:

Jeg venter på pakke i posten med Jenny-hyller, så i mellomtida har jeg laget en hylle av den plastskuffen som fulgte med buret til å ha over metallbunnen. Den var allikevel halvt i stykkergnagd av tidligere beboere, og metallbunnen holder i massevis siden jeg bruker fleece og ikke strø. "Hylla" har jeg boret hull i og satt fast med strips, og med fleeceteppe oppå. Det viste seg å være et voldsomt prosjekt å ta ut og sette inn igjen ved rengjøring, så gleder meg til Jenny-hyllene kommer :cheerful:
Her har jeg hengt en liten "godbit-pinne":

Og sånn kan man lage en stor og god hengekøye med en bit fleece og noen strips :nottelling: Tar jo skikkelig lang tid både å henge opp og ta ut, så må se å få kjøpt eller sydd noen med kroker...