Jeg la merke til at de fleste bare postet bilder av seg selv uten å skryte litt (inkludert meg selv altså :nottelling: ) Så her kommer skrytet!
Helene du har fantastiske øyne, og jeg eeelsker håret til typen din! Jeg klipte lugg med en gang jeg kom hjem etter jeg hadde truffet dere, og det var bare pågrunn av han :cheerful: Og så var dere jo fryktelig søte på hestene da! Og så snille som hjalp oss med tauebil når vi klarte å daue midt i en rundkjøring :thhpt:
Marlen du vet hva jeg synes om deg :kisses:
Tonje, man ser jo ikke hvordan verken du eller typen er utifra bildene, men dere er flotte og fantastiske personer begge to!! Og jeg er iallefall kjempe glad for at dere er her i vår lille rotteverden
Anni, bildet ditt er litt utydelig men jeg har jo truffet deg og kan bekrefte at du er en koselig dame :cheerful:
Cecilie. Det bildet er kjempefint av dere og allikevel må jeg si det samme som over. Dere er enda mer koselige i virkeligheten!
Christina, du er jo bare vakker!! Og lekker, du er jo kjempe pen (litt misunnelig bare ja)

Og veldig hyggelig også, selvom jeg ikke fikk truffet deg så lenge :cheerful:
Tora, jeg liker meg selv ganske godt også for å være helt ærlig! Jeg tror jeg er ganske hyggelig :cheerful:
Cathrine du har noen nydelige øyne, det var nesten så jeg skvatt første gang jeg så deg :happy: Båten ser ut som en drøm, en sånn skulle jeg gitt mye for å ha! Og ungene er selvsagt nyyydelige, de har arvet dine øyne :jepp:
Norakul, fint bilde av både deg og rottene. Og la oss ikke glemme hunden, den var også fryktelig søt! :peewaggle:
Marianne jeg eeeelsker håret ditt!! la oss farge det cotton candy pink!!! Og ja du vet jo at jeg liker både deg og Thor veldig godt

. Fumle er også veldig fin^^
Ååååhr det var godt å få pøst ut litt positivitet sånn seint på kvelden, nå legger jeg meg