Rottene mine :)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør
Kjønn: Kvinne

Re: Rottene mine :)

Legg innav iwonamo » 17 feb 2017, 02:27

Det er gått eitt og eit halvt år sidan Birk reiste til ostemarkene, og eg har ikkje hatt rotter i hus sidan. Men har ikkje gitt opp håpet på at det igjen ein dag blir rotter å sjå her i heimen. Men det kjem ikkje til å skje før denne vakre karen er blitt rehabilitert, og trygg på oss og huset. Amadeus er ein såkalt lauskatt, og han har vore hos oss i over tre månader no. Alder ukjent, men anslått av dyrlege til å vere fem-seks år gammel. Like redd og skeptisk til oss og omgivelsene som fleire av rottene mine har vore. Eg har nytta samme tillitsskapande teknikker på han som eg har brukt på rottene, og etter litt over tre månader ser vi resultater. Pusen er begynt å vise interesse for oss og huset, og vi håper det fortsetter slik. Han ser litt skummel ut på biletet, men det er han ikkje, biletet gjenspeiler ikkje kor vakker denne katten eigentleg er.

Bilde
"Til lags åt alle kan ingen gjera."

Brukeravatar
malap
Betarotte
Sted: Hedmark
Kontakt:

Legg innav malap » 24 feb 2017, 01:09

Så flott at du har tatt han til deg, heldige katten <3
Håper å se noen rottebilder fra deg snart ;)
Malena

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 23 mar 2017, 02:38

Det er stor sorg i heimen. Endelig når ting begynte å gå seg til for Amadeus merka vi at han ikkje var heilt i form. Det viste seg at han hadde alvorleg nyresvikt, og plagene var begynt å bli av slik karakter at det kun var ein ting å gjere. Forferdlig trist alt sammen. Han fortente virkelig betre enn dette.Bilde

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
"Til lags åt alle kan ingen gjera."

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kontakt:

Legg innav Vimsy » 23 mar 2017, 07:44

Så grusomt.
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Brukeravatar
Annoli
Sekretær
Sted: Bergen

Legg innav Annoli » 17 apr 2017, 18:07

Uff, det var trist.
Han fekk det veldig fint på slutten då, han hadde nokon som var glad i han og tok vare på han. <3
Tenk så stor pris han satt på det! <3

Dette er pusesnurre.
Ho dukka opp på altanen vår som pitteliten kattunge.
Tok si tid før ho vart trygg på at vi ikkje forsvant, ho klarte ikkje sova før alle var heime den første tida.

Bilde
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".
Scooter

Gå tilbake til «Bildegalleri»