Rottene mine :)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør
Kjønn: Kvinne

Re: Rottene mine :)

Legg innav iwonamo » 27 feb 2015, 15:25

Trur at eg har sydd dei for små, og dermed er der ikkje plass til ein rottemann på over 700 gram samt ein kilo med papir som dei pleier å pakke seg inn med når dei sover. Mistenker dette for å vere grunnen til at dei ikkje vil bruke køyene.
"Til lags åt alle kan ingen gjera."

Brukeravatar
WillyWonka
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav WillyWonka » 27 feb 2015, 15:30

Klart det er plass. Jeg har hatt alle mine gutter oppe i en vaskeklut ;)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 27 feb 2015, 20:04

Ja, skulle tru det var plass til både rotta og innpakningen, men gutta mine er litt sære, spesielt Odin er litt redd for nye ting.
Eg lurer virkelig på kvifor han er blitt slik. Eg fekk han då han var 2 månader gammel, han og brødrene skulle vere håndtamme ved levering. Men eg har aldri sett så redde ( og aggressive) rotter før. Odin har til og med angst for andre rotter.

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 28 feb 2015, 08:03

Gutta er ikkje heilt i slaget for tida, og då blir det mykje ekstra godt på dei.

Birk var meget fornøyd med maisen han fekk servert i kved.
Bilde

Odin lurte på kva som sto på, men åt maten han fekk med velbehag. Heldigvis, han har ikkje drukke av vatnflaska på snart 14 dager, og er ikkje noko spesielt glad i tørrfor for tida heller.

Bilde

Det vart litt mais på denne karen og. Ravn ser heldigvis ut til å komme seg av forkjølelsen.
Bilde

Sara Syversen
River avispapir
Sted: Østfold
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 06 mar 2015, 02:34

Håper dem snart blir friske digget utrykket til Birk. Hihi. Så ut som en gammel mann som myste med øynene . Søt på sin egen måte ;)
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 31 mar 2015, 05:36

Eg har " vaka" over gamlefar Odin ( 1 år og 7 mnd) i fleire dagar , og netter no. Han vart dårleg i helgi att, og nekta å ete, drikke eller ta medisin. Eg prøvde det eg kunne, men guten nekta, og eg sa " det er greitt" , han fekk bestemma sjølv. Og kva skjer så? Odin kjem seg dag for dag. Einaste eg gjer er å dryppe augene hans med saltvatn, noko som og gjer at han får rensa nasen sin betre, og dermed puster lettare. Heilt utruleg :kisses: I natt har han klatra og leika på uteplassen, noko han ikkje har gjort på lenge. Så det er fortsatt håp :)

Brukeravatar
Fiffi
Sofaspiser
Sted: Akershus

Legg innav Fiffi » 03 apr 2015, 19:18

Hvordan går det med han nå? (synes nakenrotter er så søte, har så lyst på men det holder med et nakendyr her i huset, har en skinny marsvin jente)
Jentene : :hjerterotte: Kalinka, Thiara og Caridina :hjerterotte:
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 29 apr 2015, 14:14

Odin ble aldri helt bra etter at han ble sjuk i februar, med stadige tilbakefall og nye problem var det einaste rette no å la han reise over til ostemarkene. Han ble 1 år og 9 månader gammel.

Sov godt fine rottemannen min :kisses:

Bilde

Bilde

Bilde

Brukeravatar
malap
Betarotte
Sted: Hedmark
Kontakt:

Legg innav malap » 29 apr 2015, 17:56

Hvil i fred fine gutten [HEAVY BLACK HEART]
Malena

Sara Syversen
River avispapir
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 02 mai 2015, 14:08

Kondolerer så mye Iwonamo.
Hvil i fred vakre Odin. :cry:

Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3

Sara Syversen
River avispapir
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 02 mai 2015, 14:08

Kondolerer så mye Iwonamo.
Hvil i fred vakre Odin. :cry:

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 21 jul 2015, 02:47

Ravn blir 2 år første august, og er prega av at han er gammel no. Han er svak i bakbeina, og ein smule dement vil eg påstå.
I forrige veke slutta han å komme ut av buret, og ble mindre aktiv dag for dag. Synet hans er ikkje så bra heller. Oppholder seg no bare nederst i buret. Har prøvd å skifte bur, bl.a til tilrettelagt bur med større bunnflate, men det tåler han dårleg, blir rar, slutter å bevege seg og å ete.. Matlysta er mindre generelt, og sjølv om han fortsatt viser livsglede, så ser det ut til at det går berre ein veg no :(

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Sara Syversen
River avispapir
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 21 jul 2015, 03:12

Stakkars lille vakre Ravn. Føler veldig med deg. [HEAVY BLACK HEART] Nydelige bilder. Veldig søt

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 23 jul 2015, 02:21

Takk, Sara :cheer:
Ravn virker litt kvikkare i dag, og matlysta har teke seg betydelig opp. Høyrer mykje knasking frå buret i kveld, og vatnflaska bråker heile tida. Gode lyder :cheer: Han har til og med vore på ein liten befaring av buret inkludert 2 etasje. Lurer på om han faktisk vart sjuk av eit eller anna som slo han heilt ut. Bortsett frå litt naselyder var det lite å høyre frå pusten, han ble likevel starta på antibiotika forrige onsdag sidan han plutselig virka så slapp. Broren hans Birk vart også sjuk kort tid i forkant med ein slags form for luftvegsinfeksjon, også han hadde lite/ingen ulyder frå pusten men han vart brått slapp, og jobba masse med brystkassa/magen. Birk er også på bedringens veg :) Håper det fortsetter slik.

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 23 jul 2015, 03:58

Ting tok litt uventa retning i stad....

Ravn døde for kort tid sidan. Det siste han gjorde var å spise ein solid porsjon med graut, så vaska han seg og la seg til å sove. Så hørte eg bråk frå buret, flytta huset han låg bakom, og fant han død. Det gjekk veldig fort.

Utrulig trist, men dette var nok til det beste for Ravn slik situasjonen var.
Han ville ha blitt 2 år første august. Han kom til meg 7 månader gammel frå dyrebutikk der han ble forsømt i forhold til det meste. Han var rett og slett et trist syn på den tida, full i midd og redd absolutt alt. Han klarte aldri å bli fortruleg med mennesker, men her han fekk sjølv bestemme kor mykje kontakt han ville ha med oss. Han likte å snuse på meg, og fulgte godt med då eg prata til han. Han likte oppmerksomhet, men ville ikkje bli tatt på. Han ble etterkvart fortruleg med den nye heimen sin, og elska å vere ute av buret. Eg trur og håper at han hadde det bra her.

Sov godt fine rottemannen min :kisses:

Gå tilbake til «Bildegalleri»