Travoltatottene

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Kjønn: Kvinne
Sted: Drammen

Re: Travoltatottene

Legg innav Milla » 10 apr 2013, 11:25

Der har de det fiint :cheer:

Som Kikky sier, så er det vel kjent at gutter er generelt mer late enn jenter. Men guttene er jo mer glad i kos, kan ikke akkurat si det om jentene mine, her er det full fres hele tiden, gamle har tid til kos innimellom, det er det... :giggle:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 25 apr 2013, 02:02

Ja, da har rotteslottet faktisk fått et ordentlig slott!! De har ikke tatt det så mye i bruk enda akkurat, og så håper jeg at de ikke tisser eller tygger det i stykker med en gang, for detta var jammen meg veldig vanskelig å få tak i!! Smartkitz cardboard castle, har siklet på det i evigheter og endelig har jeg det!! Litt synd at det er akkurat litt for stort for hylla mi, men skal kanskje plassere det oppå et bur eller noe etter hvert, får se hva som passer best! :)

Bilde
Bilde

Ellers likte jeg dette "whack-a-mole" bildet av Snus.
Bilde

Og ellers er det flere bilder på bloggen min: rotteslottet.blogg.no, syns det er så strevsomt å sette inn alle bildene her, tar så lang tid og det har blitt litt seint.. :(

ELLER ett til daaaa, siden Onkel er så kjekk og pen:
Bilde
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Sted: Halden

Legg innav Siv M » 25 apr 2013, 10:17

du verden for ett flott slått :cheer: fine bilder

Brukeravatar
kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt
Sted: vestfold
Kontakt:

Legg innav kikky » 25 apr 2013, 10:52

Fancy castle da gitt :boing:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Brukeravatar
Milla
River avispapir
Sted: Drammen

Legg innav Milla » 25 apr 2013, 11:05

Ååå, sånt slott vil jeg å ha! Rottene dine er bortskjemte :cheer:

Hvor har du fått tak i det ?
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 25 apr 2013, 13:07

Det er så å si ingen nettsider som sender det til Norge, desverre. Og de få som gjør det tar over 30pund i frakt!! Og da blir det sabla dyrt. Men jeg kom i kontakt med en som egentlig er fra England, men som bor i Oslo, og han skulle ha sånn slott til kaninene sine. Så han bestilte, og fikk det sendt til foreldrene sine i England, og de sendte det videre til han igjen, og jeg møtte han for å plukke det opp! Tror han skal ha ett igjen men vet ikke om han har planer om å selge det. Uansett, fryktelig tungvint! De har side på facebook, tror jeg, hvis du søker på smartkitz cardboard castle, det var der jeg kom i kontakt med han, dog er han en privatperson.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 25 apr 2013, 13:34

wollf skrev:http://www.petsathome.com/shop/smartkitz-cardboard-castle-101601

De sender bare til England og Irland:/ De aller fleste nettsider jeg har vært innom har kun sendt til England, eller tatt masse masse penger frakt. Så vidt jeg har fått med meg da. Spurte på den nettsiden til produktet, og det billigste de kunne finne som fraktet til Norge var 15 pund for slottet og 30 pund for frakt.
rotteslottet.blogspot.no

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav wollf » 25 apr 2013, 13:51

jeg får dem til å sende til england :P og så noen til å ta med seg. eller så tar jeg meg en flytur selv, for den prisen blir det billigere
mye betalte du da?

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 25 apr 2013, 14:23

de sender den til norge fra amazon

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 25 apr 2013, 21:00

Jeg betalte 240,- for det, men syns det er verdt det, regner med at litt går til han som bestilte det også, men han skal virkelig ha for strevet syns jeg.
rotteslottet.blogspot.no

wollf
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav wollf » 25 apr 2013, 21:34

bestillte gjennom amazon nå for 250 :) så da venter jeg på mitt slott

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 25 apr 2013, 21:52

Nice, da var du heldig da:D Det er helt genialt! Og lett å sette sammen, og svært, er jo beregnet på både smågnagere, kaniner og katter!
rotteslottet.blogspot.no

Crazyratlady
Stjeler søppel

Legg innav Crazyratlady » 25 apr 2013, 22:38

Jeg og vil ha sånn ^^,
Kjempefint!

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 28 apr 2013, 01:46

Flyttet kjæresten fra Trondheim til Oslo i dag (eller vi er på "mellomlanding" i elverum for øyeblikket), og hentet med meg hele fem jenter som skal til omplassering hos meg! (Og så lurer jeg på om jeg skal høre med en moderator om jeg kan åpne en "rotteslottets omplasseringsrotter"-tråd, hvor jeg kan oppdatere etter hvert med de som eventuelt skal bli plassert ut i nye hjem.)

De som er her nå er hvert fall en gammel frue, som skal bo hos meg den siste tiden, het Lira, men jeg er ikke så glad i navnet så skal finne et annet. Og så er det en albino som får beholde navnet sitt, Korse. Ble fortalt at hun var veldig sky, men har ikke vist så mye tegn til det enda. En husky av noe slag, foreløpig navnløs, en grå og en mørkeblå, også foreløpig navnløse da jeg ikke kan ha navn på rottene jeg ikke husker engang. De to sistnevnte er litt mer tilbakeholdne og søker litt beskyttelse hos hverandre, da de er søsken (om jeg har fått med meg riktig). Full fres er det uansett i buret, selv etter en laaang kjøretur.

Den grå er ganske lik Esel, og da lurte jeg nesten på om hun skal hete Drage, for det er jo dama til Esel i Shrek. Ikke det at de skal parres eller noe, men de ligner jo, så, god match sånn sett. Men er det slemt å kalle henne Drage? Haha.

Ellers har vi vært innom og vurdert navn som: Solveig(forrige eieren het det), Hedwig, Kjeks, April og Synnøve. Men jeg aner ikke. Kanskje jeg finner ut av det når vi blir litt bedre kjent? Uansett, bilder kommer når de blir litt mer husvant og jeg ikke er så sliten etter flytting og styr!
rotteslottet.blogspot.no

Gå tilbake til «Bildegalleri»