Maaru, Milo og Fivel møtte meg i Bodø på tog stasjonen og reiste med meg tilbake til Mosjøen! :kisses:
Jeg legger ut noen dårlige bilder fra togturen og bedre bilder fra photoshooten idag :flau:
Fivel er champagne gutten, Milo og Maaru ser kliss like ut bortsett fra at Maaru er hvit under haka!

Alle tre er fine trygge gutter, de ELSKER å ligge å kose! Legger seg på rygg å vil bli kost på magen(!!)

Fivel er den som er mest kosete! Legger seg langflat og gnisser tenner og popper øyne før han tilslutt sovner! :aww:
Maaru er rampete og spretten, veldig glad i å utforske og finne nye steder å oppholde seg i! Han også elsker kosing! :kisses:
Milo er god og rund, stille type som holder seg litt i bakgrunnen og vil gjerne sitte på skulderen eller i gensern når de andre utforsker men sier ikke nei takk til kos! Tror dette kan endre seg når han blir litt mer kjent med oss og blir tryggere på omgivelsene! :dån:

Så håper jeg dere kan ta en titt på videoene ->
Fivel som koser på toget :kisses:

Her ligger Maaru og tar kveldstellet mens matfar spiller xbox i bakgrunnen! :aww: :dån:

Alle tre er så utrolig nydelige og gode! Kunne ikke vært heldigere med småtassene! :dån:
Er så lykkelig at jeg vil gråte! :grine: :aww:
Sååå, beklager jeg for masse bilder.. men... Jeg har tatt over 200 bilder siden jeg fikk dem fordi jeg ikke klarer å la være! :flau:
Forresten, kan noen si meg hva slags fargevariant Maaru og Milo er?