Bjarne Monsen sin historie.

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Sara Syversen
Stjeler søppel
Posts: 789
Joined: 29 Sep 2013, 23:37
Kjønn: Kvinne
Location: Østfold
Contact:

Re: Bjarne Monsen sin historie.

Post by Sara Syversen »

Bjarne var så heldig å vise sitt ansikt på APOPO's HeroRATs. Bilde av han fikk også over 800liker på Rats Are Awesome på facebook. Rottemor er happy ;) Vakre gutten min.

Her er linken til Hero Rats :
Der hvor han fikk 1, 2 K likere og ble delt 288 ganger. Litt morro da.
https://www.facebook.com/heroRAT/photos ... =3&theater

Bilde er faktisk fra en av dem første ukene han var her og fikk grave i jordboksen med gress for første gang og han gav meg dette blikket etter å ha koset seg. Snakk om å stjele hjertet mitt allerede da [HEAVY BLACK HEART]

Image

Bilde var litt kornete siden det er delt så mye. Men her ser dere at det vaaaar min Bjarne ;) hihi
Image


Han er den skjønneste på alle måter.

Nå har han desverre blitt veldig svak i bakbeina. Jeg håper ikke det er hypofysesvulst som jeg har hatt på en annen rotte tidligere. Men vi tar dag for dag nå. Han er svakere men virker fremdeles bevist og ser hvor han er. Ikke slik som Bodil var på slutten. Så krysser hendene at jeg har han noen uker eller måneder til på sommeren. Men må si jeg er evig takknemlig for all tid jeg har hatt med han. Han har lært meg så utrolig mye. Han ble også værdens mest kosete rottetott.

Jeg kommer nok til å ta en tattovering av han når han reiser over andre siden for han har betyd virkelig mye for meg [HEAVY BLACK HEART]


Image


En liten annen ting. Jeg var jo på NTF treffet. Og der skjedde det noe fantastisk rørende. En vakker jente som heter Karmil Fernandez vant en skreddersydd trapp og sa rett etterpå at den kan Sara få. Jeg ble så overveldet at tårene kom. Det er nok noe av det flotteste et menneske kunne ha gjort for meg akkurat nå. For Bjarne har blitt så svak i bakbeina og jeg har 2 andre omplasserings rotter som er gamle nå. Så ja Det kom virkelig i grevens tid.

Jeg fikk et lite tips fra snilleste Malena Yvonne også om å bruke Ikea matter på ting jeg vil bevare litt. Så da klipte jeg opp litt fra mattene jeg var så heldig å få fra Nina Sandberg på treffet. Har ikke Ikea i nærheten så fikk med noen "prøver". Tror nok vi må reise innover å storhandle. Veldig kjekke altså. lette å støvsuge. Man kan jo bruke dem inni skoeskene og i vinduskarmen også for å spare det litt for slitasje fra rottetotter. Skal også prøve dem i buret på hyllene ;)

Image


Noen flere oppdateringer om Bjarnefar. Etter januar hvor 2 gikk bort så har det kommet inn 5 andre rescues/ omplasserings rotter han har blitt venner med. Så det er ikke få venner han fikk [HEAVY BLACK HEART] Han taklet godt alle dem andre introene jeg har hatt nå. Noe mer tilvenning av lukter måtte jeg ha for han en andre rotter og han kunne bli noe over stresset men da tok jeg han på fanget og roet han ned. Alikevel 80 % forbedring en hva det var i desember 2015.

Image

Et lite bilde av god gutten og meg ;)
Image

Å ta inn omplasserings rotter og rescues er veldig givenes. Kan være noe tid krevende også. Men man får virkelig mye tilbake [HEAVY BLACK HEART]
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

Post Reply