Bilder av jentene mine :)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Locked
SamIam

Bilder av jentene mine :)

Post by SamIam »

Sammy Født: 28/10/05

Image

Dottie Født: 29/10/05

Image

Sammy(venstre) og Dottie(høyre)

Image

Image

:D Det tok sin tid men nå har jeg fått de 2 ut så alle får se :)

Anna

rotta

Post by rotta »

Så nydelige! :D smeltet helt jeg hehe... :)

kristinech

Post by kristinech »

Nommin, så store de har blitt :D :D :D
Nydelige :wink:

SamIam

Post by SamIam »

Ja.. veldig.. Sammy passer seg med alt og er en mate gris.. hun beginer å bli litt rund og prøver å stjele små gødt når matmor spiser det.. Hun Dottie er helt gal av og til.. Samboren liker jentene men er litt mer glad i støre dyr som hunden vores Ace. Hun Dottie vet hun kan irraterre Odd Reidar, så vis hun er ute hun løper opp på sofan og sneeker seg bort til samboren og tar en bra napp i øre hans og løper bort og gjemmer seg.. Det er så morsomt å se på de to jentene.. 1 vil helst bli hos mamma mens den andre må forsøke ALT som er i leiliheten... hihi

Anna

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

kjempe søte......

kristinech

Post by kristinech »

SamIam wrote:Ja.. veldig.. Sammy passer seg med alt og er en mate gris.. hun beginer å bli litt rund og prøver å stjele små gødt når matmor spiser det.. Hun Dottie er helt gal av og til.. Samboren liker jentene men er litt mer glad i støre dyr som hunden vores Ace. Hun Dottie vet hun kan irraterre Odd Reidar, så vis hun er ute hun løper opp på sofan og sneeker seg bort til samboren og tar en bra napp i øre hans og løper bort og gjemmer seg.. Det er så morsomt å se på de to jentene.. 1 vil helst bli hos mamma mens den andre må forsøke ALT som er i leiliheten... hihi

Anna
Det har faktisk ingen av mine gjort, altså nappe noen i øret.. :P Men guttene mine lekesloss hele tiden, og man ser lett hvem som er sjefen.. Minstemann; Max :lol:

Locked