Kuld-E (Emi & Wasim)

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Locked
Rattus Norvegicus

Kuld-E (Emi & Wasim)

Post by Rattus Norvegicus »

Ja... jeg har jo hele tiden sagt at den første brunst Emi kommer i, efter at Spoink har født, ville blive udnyttet til årets parring hos Blackies Tamrotter :oops:

Og da Spoink fødte sent her i aften og Emi samtidig var i brunst, tøffede jeg her kl. 1.15 i nat over til Lady Drace, med Emi under jakken... for nu skulle hun på date med Wasim :D

Her er et par billeder jeg lige tog mens jeg alligevel var derovre:

Nej Emi... det er IKKE dig der skal springe på Wasim Image
Image

Ja sådan... dygtige rotter :lol:
Image

Nu får de lov at gå og hygge sig sammen, resten af natten og formiddagen med, hjemme hos Lady Drace :D

Lidt info om Emi & Wasim:

Emi - Chocolate Hooded
Image
Aldrig før har jeg haft en hunrotte som Emi...
Da jeg i oktober fandt hende i Calle's Dyrerige faldt jeg pladask for hendes smukke chokoladefarvede "hætte"... Jeg tog hende ud af buret nusede lidt med hende (hun tissede da lige en tår på mig :lol: ), og mens jeg stod der, kom ekspedienten ind i deres gnaverrum og spurgte om hun kunne hjælpe med noget... ja... jeg ville have denne pige med mig hjem :oops:
Emi sad i mine hænder, mens vi gik rundt og kiggede i resten af butikken, og det var først da vi kom ud i bilen hun kom i transportkassen :P
Efter at hun havde stået i vores opvarmede kælderrum i 2 uger, hvor jeg nok kun havde haft maks. 15-20 minuters samvær med hende, kom hun endelig op i lejligheden til sine nye burkammerater... men allerede efter få minuter stod det klart at Emi var noget helt specielt...
Hun havde altså bestemt sig for at være tam med det samme, og har lige siden været en meget kontaktsøgende pige... hun står ofte og kigger ud på mig, og kommer styrtende hen til lågen når jeg kommer hen til buret :P
Hvis man kilder hende, spoinker hun rundt og smider sig om på ryggen så man kan kilde hendes mave, mens hun nyser mine fingre :lol:

Hendes unger kan KUN blive super skønne 8)

Wasim - Chocolate Irish (ejes af Lady Drace) - tillader mig at copy/paste LD's tidligere udtalelse om hendes skønne dreng:
Image

Wasim er min smukke chokoladeknap. Han er en rolig dreng, der aldrig gør ret meget væsen af sig. Han var ret nervøs da jeg købte ham, men han faldt hurtigt til ro. Han har dog aldrig været glad for at blive holdt fast, men lader man ham selv komme, så er han en kærlig dreng, der gerne putter op af ens ryg eller lår.

Og så er han vanvittigt smuk. Jeg har aldrig set en aftegning som hans, og han er også slank og muskuløs. Så han er i det hele taget en dejlig dreng, som jeg håber kan lave nogle skønne babyer her i foråret. :D

Min egen lille tilføjelse om Wasim:
Han er jo født i januar 2004 og er dermed lige lidt over 2 år :P
Jeg har jo selv haft forøjelsen af at møde ham en del gange efterhånden, og da LD allerede i november foreslog ham til en date med Emi , var jeg ikke det mindste i tvivl om at det skulle være ham...
Han er ganske enkelt bare en alt for lækker dreng, med et rigtigt lækkert og roligt temperament :D

Jeg har ventet meget længe på at Emi skulle blive 6 måneder gammel, så denne parring kunne blive en realitet, og jeg tror også at Annbritt er ved at være træt af at høre mig snakke om det :oops:

Forventningerne til dette kuld (udover nogle lækre unger med et lækkert temperament):
100% Chocolate Berkshire :P

Locked