Vi har fått en mini-gris, han heter Heldig-Grisen. Rottene finnes ikke redde for ham (mangler respekt!). Grisen er litt skeptisk, men hva kan han gjøre når de hopper opp i kurven til ham?
Heldig-Grisen flirer av Silver, som kiler ham med bartene sine.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
Han er søt, og jeg tror han har bestemt seg for at Unni = mamma. Men; jeg lurer på om Dumbo'n har sett stort potensiale i grisen. Da vi var der en kveld, klabbet han til grisen over nesa ("Kom hit og bli med meg på kjøkkenet en liten tur, bare en liiiiten tur....Pysa, er ovnen klar?").
Nei, han er ikke hverken rex eller blåser seg opp. Han er bare en litt bustete gammel mann
Ingen av rottene har blåst seg opp i nærheten av grisen. Synes egentlig de er litt for overmodige. De fikk være litt sammen på gulvet i går, Silver løp under magen på grisen for å snuse. Er redd grisen kan tråkke på dem i vanvare, selv om han er utolig forsiktig. Grisen er skvetten når jeg tar på ham, da bykser han til noen ganger, men rundt rottene tar han det helt piano. Men han er tydelig usikker.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!